Preskoči na glavni sadržaj

5 knjiga koje su me promijenile

 Jako volim čitati knjige koje me mijenjaju na bolje. Svakog dana težim biti najbolja verzija sebe i nekako je logično da onda čitam naslove zbog kojih ću se osjećati bolje i zbog kojih ću biti najbolja verzija sebe. 

Danas vam donosim popis od 5 knjiga koje su me promijenile. Svaki od tih naslova dao mi je nekog materijala za razmišljanje. Dali su mi priliku da izgradim sebe, da budem bolja osoba. 

Prva na popisu je Prilika života. Backman je svojim izvrsnim načinom pisanja pokazao kako je moguće promijeniti nečiji život samo s nekoliko stranica kratke knjige. Napisao je u toj knjizi više mudrosti nego što su neki autori napisali u svim knjigama koje su izdali. Zbog toga jako volim ovu knjižicu. Taj naslov dao mi je priliku da razmišljam o smrti. Dao mi je priliku da promislim o svojem pogledu na smrt, da promislim o tome koliko meni vrijedi moj život i koliko meni vrijede tuđi životi. 

Druga knjiga je Putovanje Velikog Pande i Sićušnog Zmaja. U ovoj knjizi možete pronaći izvrsne citate koje možete čitati svaki dan. Ilustracije su prekrasne, ali ono što je izvrsno, je to što su ti citati kratki, a opet donose nam toliko mogućih tema za promišljanje. 

Na trećem mjestu nalazi se knjiga Čudo. Ovu knjigu sam pročitala prije dosta vremena pa nemam recenziju, ali toliko me dojmila da nakon nekoliko godina i dalje razmišljam o njoj. Prikazuje nam stvarnost odnosa djece prema onima koji su drugačiji. Prikazuje nam tugu, bol i patnju kroz koje prolaze oni koji su drugačiji. 

Na četvrtom mjestu, a moj favorit u 2022. godini je knjiga Pedeset riječi za kišu. Ova knjiga je nešto posebno, nešto drugačije od svega što sam do sada čitala. Upoznala me sa svijetom za koji nisam znala da postoji i dala mi je priliku da razmislim o boli kroz koju neki prolaze. Zbog ove knjige dugo i puno sam plakala, ali me izliječila na način na koji nisam znala da je moguće. 

Za posljednjem mjestu ovog popisa, a isto jedna od favorita 2022. godine je naslov Priča završava s nama. I sama sam nekad znala trpjeti toksični ponašanje prijatelja zbog ljubavi koju sam osjećala prema njima, ali ova knjiga me naučila da ništa nije vrijedno toga. Koliko god velika ljubav bila, ta ljubav ne bi trebala boljeti. 

Svaki od ovih naslova su me promijenili i vjerujem da su me promijenili na bolje. Nadam se da će jednako utjecati i na vas. 





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj