Preskoči na glavni sadržaj

Svaka mala stvar, Samantha Young

RECENZIJA


Izdavač: Fokus na hit

Nakon što sam pročitala knjigu Prava stvar, odmah sam uzela ovu knjigu u ruke i opet sam otišla u Hartwell. Jako mi se sviđa to mjesto, ideja tog mjesta i svaka knjiga je jedan portal za povratak. Jako mi se sviđa vratiti tamo, kao što umiruje stanovnike, tamo umiruje i mene.

"Mnogo je razloga zbog kojih se Bailey Hartwell može osjećati zadovoljno – ima uspješan posao, blizak krug prijatelja i dečka s kojim je godinama u ozbiljnoj vezi. Jedina osoba koja u njoj izaziva nemir jest Vaughn Tremaine. 

Ne može mu osporiti da je privlačan i uspješan, ali grozi se njegova stava – uvjerena je kako se taj došljak iz New Yorka svisoka i superiorno odnosi prema svim njezinim sumještanima. A prema njoj pogotovo. S druge strane, Vaughn se divi njezinu slobodnom duhu, neovisnosti i odanosti. Svjestan je da ga Bailey luđački privlači, a stvarnost u kojoj ga ona otvoreno prezire neizrecivo mu je bolna.

Može li Šetnica srca još jednom stvoriti čaroliju i zauvijek spojiti dvoje mladih ili je riječ o jeftinom triku po kojem je poznat njihov gradić na obali, a na koji padaju još samo turisti?"

Bailey mi je baš simpatična. Vodi zanimljiv život i u divnoj je vezi. Dobro, veza joj nije toliko divna, ali je bila sigurna veza. Dobro, završili su jako tragično i toliko mi je bilo žao, a opet bilo mi je olakšanje. Kao i u prošloj knjizi, uspjela sam se povezati s njezinim osjećajima. Izašla je iz dugogodišnje veze za koju je očekivalo da će trajati cijeli život i morala se suočiti s novim osjećajima. Nije osjećala tugu zbog nedostatka partnera nego je osjećala tugu zbog nedostatka nekoga, nedostatak prijatelja. On joj je bio sigurnost. Jedino joj je to bio. Teško je preboljeti i takvu vezu, ali na kraju shvatiš da je tako najbolje za oboje. 

Tremaine je zanimljiv. Vodi uzbudljiv život i ima hrpu para pa može što hoće, ali nedostajalo mu je nešto u životu. Ili netko. Otkad je došao u Hartwell sviđa mu se Bailey, ali ona je bila nedostupna, malo zbog veze, ali zbog prošlosti.

U ovoj knjizi isto se suočavamo s tajnama koje mogu utjecati na odnos dvoje ljudi. Tremaine je tajanstven i odbija Bailey iz svog života jer se boji osjećaja. Boji se da neće pronaći ljubav s njom. Nekad je dobro malo se bojati, ali ne bi strah trebao vladati našim životom. Trebamo preuzeti život u svoje ruke i biti hrabri, boriti se za ono što želimo. Vjerujem da se na kraju to isplati, najviše našom srećom. 

Zbog toga mi se ova knjiga toliko svidjela. Oboje su bili povrijeđeni, ali su našli sreću i utjehu jedno u drugome. 

Svejedno njihov odnos mi je bio malo čudan. Možda mi je odnos mještana sveukupno malo čudan. Nekako su svi previše dobri, previše su otvoreni. Nisam navikla na takve stvari, pa mi je zbog toga malo čudno. Lijepo je da se svi oni vole, ali meni je to bilo malo previše.

Osim toga, nemam ni jednu zamjerku. Tajna ove knjige malo je slabija nego tajna prvog dijela, ali i dalje bila dovoljno sočna i dovoljno dobra da nas drži u neizvjesnosti. Jako se veselim sljedećim knjigama, zanima me razvijanje jednog odnosa koji se malo spomenuo u ovom dijelu. Vjerujem da će biti nešto odlično i napeto i zabavno.

Knjiga mi je bila stvarno super. Inače se trudim ne davati ocjene knjigama, ali znam za ovu da ne bi bila petica, ne bi bila ni trojka jer mi je to premalo, kao četiri je onda negdje između, ali nije mi ni četvorka. Zato ne dajem ocjene, sve mi je to nekako previše komplicirano, ali evo, ajmo reći da mi je ova knjiga jedna solidna četvorka. Ako se pročitali prvi dio, vjerujem da bi vam se mogao svidjeti i drugi dio. Samo bih htjela napomenuti da se knjige ne moraju čitati redom. Barem ja ne mislim da moraju. Spominju se neke informacije iz prvog dijela, ali sve je lijepo objašnjeno pa nećete propustiti puno ako ovu knjigu uzmete prvo u ruke, ali moj savjet vam je da idete redom. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Sve sami dobri ljudi, Ashley Flowers

 Recenzija  Izdavač: Puls  Neke knjige nas ostave bez teksta. Pročitamo ih i onda još dugo vremena razmišljamo o njima. Ovo je takva knjiga. “  U fantastičnom debitantskom romanu voditeljice popularnog true crime podcasta Crime Junkie, jedna će novinarka, godinama progonjena neriješenim umorstvom svoje prijateljice iz djetinjstva, na površinu izvući mračne tajne svog rodnog grada. Svi se u gradiću Wakarusi, u američkoj saveznoj državi Indiani, sjećaju zloglasnog slučaja January Jacobs, čije je tijelo otkriveno u jarku tek nekoliko sati nakon što je prijavljen njezin nestanak. Margot Davies tada je bilo šest godina – koliko i January – i živjela je preko puta žrtve. U dvadeset i pet godina koliko je otad proteklo, Margot je odrasla, odselila se i postala novinarka. No, cijelo je to vrijeme progoni osjećaj kako je to mogla biti ona – kako je ubojica pukim slučajem odabrao njezinu prijateljicu.Kada se Margot prisiljena vratiti kući kako bi se brinula o svom stricu koji boluje od demencije

Četvrto krilo, Rebecca Yarros

 Recenzija  Izdavač: Fokus na hit  Kad sam vidjela da će ova knjiga biti prevedena na hrvatski, bila sam toliko sretna. Cijeli booktok je pričao o ovoj knjizi i jako mi je drago što ju je netko uzeo prevesti. Onda sam jedva dočekala Interliber kako bih ju mogla dobiti. A onda sam ju uzela u ruke. Tada mi je život bio promjenjen. “  Dobro došli u surovi i elitni svijet vojnog učilišta za jahače zmajeva. Dvadesetogodišnja Violet Sorrengail trebala je pohađati Kvadrant pisara i živjeti mirnim životom okružena knjigama. Međutim, njezina majka, ujedno nemilosrdna generalica zbora, naredila je Violet da se pridruži stotinama kandidata koji teže završiti po život opasnu obuku i postati elita kraljevstva: jahači zmajeva. A kad si sitna, niska i krhka, smrt vreba iza svakog ugla… jer zmajevi se ne združuju s nejakim ljudskim bićima. Spale ih.  Kao da joj sve to nije dosta, Violet je trn u oku i prilično poželjna meta svima onima koji zamjeraju njezinoj majci krvavo gušenje pobune protiv kraljev