Preskoči na glavni sadržaj

Jedna mala laž, K. A. Tucker

 Recenzija 


Izdavač: Fokus na hit 

Ova knjiga me toliko iznenadila i uopće nisam očekivala takvu radnju.

Livie Cleary bila je prisiljena odrasti puno prije nego njezini vršnjaci. Nakon što su joj roditelji poginuli u prometnoj nesreći, odlučila je postati osobom kojom bi se oni ponosili.

Dolazi na Princeton s planom i odlučna ga je ispuniti: bit će ozbiljna studentica i pripremiti se za medicinu; upoznat će dobrog, perspektivnog dečka za kojeg će se jednog dana udati. Njezin plan definitivno ne uključuje alkohol i poroke, kao ni simpatičnu, pomalo divlju cimericu koja je odvlači na sve žive partije; ili Ashtona, arogantnog, ali iznimno privlačnog kapetana muške veslačke momčadi s kojim se Livie spetljala već prvog dana na kampusu.
S druge strane, Ashtonov cimer i najbolji prijatelj Connor savršeno odgovara Livienim kriterijima.
Livie se svim silama trudi oduprijeti novim iskušenjima. Ipak, stvari baš i ne idu po planu…”

Prvo, Livie ima jako neobičnog psihijatra. Nekako, čudno mi je koliko je ulazio u njezinu intimu, ali pomogao joj je pa kao razumijem zašto je i dalje išla kod njega. Meni bi tako nešto bilo neobično, ali ako pomaže, možda bih prešla preko toga.

Drugo, ova knjiga me baš jako oduševila. Prvi dio mi je bio odličan, ali sam pomalo zaboravila radnju pa sam se morala prisjećati i inače prvi dijelovi su mi uvijek najbolji jer nekako, zaljubim se u likove iz prvog dijela, pa kao, svi ostali su manje bitni, ali ovdje mi je ovaj drugi dio bio puno bolji od prvog. Još uvijek sam student tako da mi se jako svidjelo to što su i oni studenti. Nekako mogu se povezati s tim.

Radnja je u nekim trenucima napeta i vuče vas na čitanje. Stil pisanja je lagan i nekako savršen za ove ljetne dane koji dolaze. 

Meni je ova knjiga odlična i ako volite knjige ove autorice, definitivno joj trebate dati priliku.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Sve sami dobri ljudi, Ashley Flowers

 Recenzija  Izdavač: Puls  Neke knjige nas ostave bez teksta. Pročitamo ih i onda još dugo vremena razmišljamo o njima. Ovo je takva knjiga. “  U fantastičnom debitantskom romanu voditeljice popularnog true crime podcasta Crime Junkie, jedna će novinarka, godinama progonjena neriješenim umorstvom svoje prijateljice iz djetinjstva, na površinu izvući mračne tajne svog rodnog grada. Svi se u gradiću Wakarusi, u američkoj saveznoj državi Indiani, sjećaju zloglasnog slučaja January Jacobs, čije je tijelo otkriveno u jarku tek nekoliko sati nakon što je prijavljen njezin nestanak. Margot Davies tada je bilo šest godina – koliko i January – i živjela je preko puta žrtve. U dvadeset i pet godina koliko je otad proteklo, Margot je odrasla, odselila se i postala novinarka. No, cijelo je to vrijeme progoni osjećaj kako je to mogla biti ona – kako je ubojica pukim slučajem odabrao njezinu prijateljicu.Kada se Margot prisiljena vratiti kući kako bi se brinula o svom stricu koji boluje od demencije

Četvrto krilo, Rebecca Yarros

 Recenzija  Izdavač: Fokus na hit  Kad sam vidjela da će ova knjiga biti prevedena na hrvatski, bila sam toliko sretna. Cijeli booktok je pričao o ovoj knjizi i jako mi je drago što ju je netko uzeo prevesti. Onda sam jedva dočekala Interliber kako bih ju mogla dobiti. A onda sam ju uzela u ruke. Tada mi je život bio promjenjen. “  Dobro došli u surovi i elitni svijet vojnog učilišta za jahače zmajeva. Dvadesetogodišnja Violet Sorrengail trebala je pohađati Kvadrant pisara i živjeti mirnim životom okružena knjigama. Međutim, njezina majka, ujedno nemilosrdna generalica zbora, naredila je Violet da se pridruži stotinama kandidata koji teže završiti po život opasnu obuku i postati elita kraljevstva: jahači zmajeva. A kad si sitna, niska i krhka, smrt vreba iza svakog ugla… jer zmajevi se ne združuju s nejakim ljudskim bićima. Spale ih.  Kao da joj sve to nije dosta, Violet je trn u oku i prilično poželjna meta svima onima koji zamjeraju njezinoj majci krvavo gušenje pobune protiv kraljev