Preskoči na glavni sadržaj

Gost iznenađenja, Nita Prose

 Recenzija 


Izdavač: Stilus

Neki likovi se pamte, a Molly ću dugo pamtiti.

Molly Gray mlada je žena s iznimnim talentom za čišćenje i pravilno ponašanje. Unatoč svim preprekama s kojima se u životu suočila, uspjela je ostvariti svoj san i postala glavna sobarica u veličanstvenom Hotelu Regency Grand.

Baš u trenutku kad svoj život može opisati kao savršen, J. D. Grimthrope, svjetski slavan pisac krimića, padne mrtav na pod hotelske čajane.

Kad detektivka Stark, Mollyna stara protivnica, krene istraživati piščevu smrt, vrlo brzo postaje jasno da je riječ o ubojstvu.

Dok smrt slavne osobe prijeti uništenju besprijekorne hotelske reputacije, Molly zna da ona sama krije ključ koji bi mogao raskrinkati ubojicu. No on je zakopan duboko u njezinoj prošlosti…”

Prvi dio mi je bio daleko bolji. Ali nije to zbog stila pisanja ili nečega takvog, nego jednostavno tek sam upoznavala Molly i imala sam priliku otkriti tko je ona. Ali drugi dio je imao puno bolju priču.

Sve se nekako zakuhalo, a Molly je opet bila u središtu svega. Molly je morala pomoći da se otkrije tajna koja je bila povezana s njom samom. Ovog puta nije bila osumnjičena, ali svejedno je bila bitan lik.

Molly mi je jako drag lik. Njezino ponašanje je ono što me oduševilo u prvom dijelu. Čudna je i to mi je jako svidjelo. Volim čudne ljude, oni ovaj svijet čine zanimljivim. Ponekad sam i sama čudna, ponekad i za samu sebe mislim kako sam drugačija, ali sam i super. Tako da mislim da Molly treba dobiti pažnju koju zaslužuje.

Ova knjiga je odličan nastavak i ako niste pročitali prvi dio, definitivno trebate. Komična krimi knjiga koja će vas u nekim trenucima zbuniti.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Sve sami dobri ljudi, Ashley Flowers

 Recenzija  Izdavač: Puls  Neke knjige nas ostave bez teksta. Pročitamo ih i onda još dugo vremena razmišljamo o njima. Ovo je takva knjiga. “  U fantastičnom debitantskom romanu voditeljice popularnog true crime podcasta Crime Junkie, jedna će novinarka, godinama progonjena neriješenim umorstvom svoje prijateljice iz djetinjstva, na površinu izvući mračne tajne svog rodnog grada. Svi se u gradiću Wakarusi, u američkoj saveznoj državi Indiani, sjećaju zloglasnog slučaja January Jacobs, čije je tijelo otkriveno u jarku tek nekoliko sati nakon što je prijavljen njezin nestanak. Margot Davies tada je bilo šest godina – koliko i January – i živjela je preko puta žrtve. U dvadeset i pet godina koliko je otad proteklo, Margot je odrasla, odselila se i postala novinarka. No, cijelo je to vrijeme progoni osjećaj kako je to mogla biti ona – kako je ubojica pukim slučajem odabrao njezinu prijateljicu.Kada se Margot prisiljena vratiti kući kako bi se brinula o svom stricu koji boluje od demencije

Četvrto krilo, Rebecca Yarros

 Recenzija  Izdavač: Fokus na hit  Kad sam vidjela da će ova knjiga biti prevedena na hrvatski, bila sam toliko sretna. Cijeli booktok je pričao o ovoj knjizi i jako mi je drago što ju je netko uzeo prevesti. Onda sam jedva dočekala Interliber kako bih ju mogla dobiti. A onda sam ju uzela u ruke. Tada mi je život bio promjenjen. “  Dobro došli u surovi i elitni svijet vojnog učilišta za jahače zmajeva. Dvadesetogodišnja Violet Sorrengail trebala je pohađati Kvadrant pisara i živjeti mirnim životom okružena knjigama. Međutim, njezina majka, ujedno nemilosrdna generalica zbora, naredila je Violet da se pridruži stotinama kandidata koji teže završiti po život opasnu obuku i postati elita kraljevstva: jahači zmajeva. A kad si sitna, niska i krhka, smrt vreba iza svakog ugla… jer zmajevi se ne združuju s nejakim ljudskim bićima. Spale ih.  Kao da joj sve to nije dosta, Violet je trn u oku i prilično poželjna meta svima onima koji zamjeraju njezinoj majci krvavo gušenje pobune protiv kraljev