Preskoči na glavni sadržaj

Percy Jackson i bogovi Olimpa – Titanova kletva, Rick Riordan

 Recenzija 


Izdavač: Profil 

Ova knjiga mi je jedna od boljih iz serijala, ali i jedna od onih na koju uvijek zaboravim.

Percy Jackson odazove se na hitan poziv svog uznemirenog prijatelja Grovera i odmah se priprema za bitku. Svjestan je da će mu biti potreban njegov pouzdani mač Brzac i da neće uspjeti bez pomoći svojih prijatelja polubogova, ali i mame koja ga vozi na mjesto sastanka.

Polubogovi se žure spasiti Grovera, ali otkrivaju da pomoć ustvari treba dvoje polubogova koje je on pronašao. No tu nije kraj iznenađenjima. Kron, gospodar titana, postavio im je opaku zamku i mladi su junaci naivno upali u nju. K tome, netko je oteo boginju Artemidu, a Percy i njegovi prijatelji moraju otkriti tko je dovoljno moćan za takvo što.”

Ne znam kakav ja točno imam problem s ovom knjigom, ali skoro nikad se ne mogu sjetiti radnje. Onako pokušavam se sjetiti što se dogodilo i ne ide, ali onda pročitam sinopsis i budem kao “pa ja volim ovu knjigu”. Ja sam ovu knjigu pročitala 4 puta, tako da stvarno ne znam u čemu je problem.

Ali ova knjiga je toliko dobra. Osobno, pomalo me uništila jer smo izgubili previše likova koji su mi bili dragi, ali Percy me opet oduševio svojim ponašanjem.

Percy se svakom knjigom pokazuje sve snažnijim i snažnijim. Stvarno je učinio toliko toga za svoje prijatelje, Bogove, pa čak i za cijeli svijet.

Ova knjiga je malo drugačija od ostalih jer baš nekako priprema za sve gubitke koji dolaze zbog rata koji se sprema. Kron ne odustaje od svojeg plana i toliko je blizu toga da ga ostvari, a Percy je svakog dana sve bolji u pobjedi.

Jako volim ovu knjigu i jako mi je drago što je prevedena. Jako mi je drago što će buduće generacije imati priliku upoznati se s ovom knjigom i što će imati priliku zavoljeti Percyja.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj