Preskoči na glavni sadržaj

Savršeno ubojstvo: Dnevnik dobre cure, Holly Jackson

 Recenzija 


Izdavač: Puls čitaj 

Ova knjiga mi je bila genijalna. Jednostavno savršena. I uključuje savršeno ubojstvo. 

"Prije pet godina Andie Bell ubio je njezin dečko Sal Singh. Iako njezino tijelo nikad nije pronađeno, on je samo nekoliko dana nakon njena nestanka počinio samoubojstvo, u poruci priznajući svoju krivnju. 

Policija je uvjerena kako je on to učinio. Svatko u njegovu rodnom gradu uvjeren je kako je on to učinio. No njegova sugrađanka Pippa Fitz_Amobi u to nije toliko sigurna. 

Kada temu naizgled razjašnjenog ubojstva odluči uzeti kao glavnu za svoj istraživački projekt u završnom razredu srednje škole, shvatit će da se uplela u mrežu tajni koje bi je mogle doći glave. To je, međutim, neće pokolebati u potrazi da osvijetli svaki mračni kutak zamršene priče..."

Na početku knjiga mi nije bila nešto. Krenula sam s čitanjem i bila je baš nekako dosadnjikava, ali potrudila sam se nastaviti s čitanjem. Drago mi je što jesam. 

Pippa je dijete. Neke njezine odluke su bile baš dječje i nekako su mi bile neočekivane.

Ali što sam dalje išla s čitanjem, knjiga mi je bila sve bolja. Jako me zanimalo tko je počinio zločin i baš me jako iznenadilo što se sve događalo. 

Andie je bila savršena cura. Na površini. Ali njezina osobnost i nije bila baš toliko savršena. Imala je toliko problema i imala je dosta neprijatelja. 

Knjiga mi je bila baš napeta i brzo sam ju pročitala. Doslovno sam ju čitala jednu večer onako do kasno u noć. Baš mi je bila genijalna. Kao što sam rekla, početak mi nije bio nešto, ali kasnije je baš bila odlična. 

Definitivno joj dajte priliku jer mi je jedna od boljih kriminalističkih knjiga koje sam pročitala. Svidjela mi se napetost tijekom cijele knjige i svidjelo mi se kako je radnja razrađena. Baš su odlično predstavljeni likovi. Svi likovi su nekako sivi i tijekom cijele knjige samo prebacujemo krivnju s jednog lika na drugog. 

Baš odlična knjiga. Ako vam treba jesenski kriminalistički roman, onda je ovo knjiga za vas. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj