Preskoči na glavni sadržaj

Troje nas je, Kate Cooks

 Recenzija 


Izdavač: Prof&Graf

Ovo nije knjiga za svakoga. Neću vas uvjeravati kako ju svatko od vas treba pročitati jer ne treba. Nije do toga kakvo je vaše stajalište o gej vezama. Najviše je do toga kakvo je vaše stajalište o vezama s više od dvije osobe. 

"Leon je biseksualac i već je šest godina u monogamnoj vezi s Gabrijelom. No, uz njega silno žudi imati i vezu s nekom ženom. 

Ne bilo kojom, naravno, ali kada Barbara neplanski uđe u njegov život, od prvoga mu je trenutka jasno da je ona ta koju želi i siguran je da će se ona svidjeti i Gabrijelu jednom kada ju i on upozna. 

Gabrijel ga svim silama želi podržati u tome, ali to nije nimalo lako, pogotovo jer se Barbara u ovome dijelu serijala bori protiv te ideje i sama pomisao na bilo kakav trojac strašno joj je odbojna, iako se prije Leona smatrala liberalkom širokih pogleda na svijet. Ali Leonu je teško odoljeti, a s obzirom na to da do sada nije imala sreće u ljubavi, kada upozna i Gabrijela, Barbara se ipak odlučuje pokušati nešto novo i drukčije od svega što je do sada iskusila. 

Pa, malo-pomalo, Leon, Gabrijel i Barbara postaju throuple. Throuple je kovanica dviju engleskih riječi three+couple, a označava romantičnu vezu među troje ljudi koja može i ne mora biti seksualne prirode. 

U prvome dijelu ove trilogije čitat ćete o pokušaju ovakve veze koja je prvo takvo iskustvo za sve troje glavnih likova koji nam pričaju ovu neobičnu priču svatko iz svoje perspektive. 

Ovo je kontroverzna, napeta i emotivna ljubavna priča koja povezuje troje ljudi na dosad nedoživljeni način, od kojih se svatko od njih s problemima, koji dolaze u paketu s njima, nosi na svoj način."

Dobro ste sve pročitali. 

Ako ću biti potpuno iskrena, nisam mislila da će mi se ova knjiga svidjeti, ali sam ju uzela u ruke iz čiste znatiželje. Jednostavno, tip sam osobe koja mora pročitati ono o čemu se priča. Previše sam znatiželjna. 

Uzela sam ovu knjigu u ruke i krenula s čitanjem. I dalje mi je tema nekako neobična, ali ne zbog toga što ih je troje, nego zbog toga što ih je troje a nitko nije previše ljubomoran. 

Općenito, ja sam ljubomorna osoba. Jako. Ako je nešto moje, rado bih da to ostane samo moje. A ako nije samo moje, onda mi više nije zanimljivo. Zato sam za veze s dvoje ljudi. Ja znam da ja ne bih mogla dijeliti nekoga koga iskreno volim, a ako mi treba još netko, onda za mene to nije prava ljubav. 

A sad, radnja. Pa radnja je zanimljiva. Likovi se bore s nekim skroz normalnim stvarima koje su sasvim očekivane u ovoj knjizi. Na neki način neki njihovi strahovi mi imaju apsolutno smisla, ali opet, neka razmišljanja mi nemaju toliko smisla. 

Stil pisanja je izvanredan. Tema može biti bilo kakva, ali ovaj stil pisanja me osvojio. Sve je bilo toliko lagano za čitanje i jako sam uživala u čitanju. Dobija sam dojam da je svaka riječ smisleno napisana, da knjiga nije napisana samo da bi se nešto pisalo. 

Knjiga mi se općenito svidjela iako ja nikad ne bih mogla biti u takvoj vrsti veze. Bila bih previše povrijeđena. Ali ako voli, nek izvoli. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj