Preskoči na glavni sadržaj

Dobar brak, Kimberly Mccreight

 Recenzija 


Izdavač: Fokus 

Koliko možemo biti sigurni u nečiju sreću? Možemo li za ikoga reći da stopostotnom sigurnošću da je sretan i da živi ispunjenim životom?

Ja smatram da ne možemo, a ova knjiga mi je pokazala da sam u pravu. 

"Jedan kasnovečernji telefonski poziv njujorškoj odvjetnici Lizzie Kitsakis promijenit će život iz temelja i natjerati je da preispita baš sve u što je u životu vjerovala.

Nazvao ju je prijatelj iz studentskih dana, danas uspješni poduzetnik Zach Grayson. U zatvoru je, pod sumnjom da je ubio svoju ženu.

Iako se godinama nisu čuli, Zach je odvjetnici oduvijek bio drag pa se, iako isprva nevoljko, upušta u misiju njegova spašavanja. No u tom trenu nije joj ni nakraj pameti kako će se time uplesti u jezivu priču prepunu spletki, seks-skandala, izdaje i ucjena.

Ne samo da njezin prijatelj i njegova žena nisu baš bili onakvi kakvima su ih doživljavali susjedi u idiličnom njujorškom kvartu, nego postaje sve izglednije da blisko povezana skupina roditelja djece koja se školuju u ekskluzivnoj školi skriva zastrašujuće tajne.

Na kraju se Lizzie neće pitati samo tko je ubio Zachovu ženu i može li njemu uopće vjerovati nego i – može li spasiti vlastitog supruga.

I što uopće znači imati dobar brak?"

Ova knjiga je imala više obrata nego što ja imam čarapa. Stalno se nešto događalo i cijelo vrijeme sam napeto čitala knjigu bez prestanka, držala sam ju u rukama i glavom mi je samo prolazilo "još samo jedno poglavlje". I tako je bilo do kraja knjige. 

Likovi su odlično okarakterizirani. Svatko ima dobre i loše strane. Osim Zacha. Zach je smeće s obje strane, odnosno s jedne strane je loš, a s druge strane je katastrofa. 

Jako mi se svidjelo što je okarakteriziran toliko loše. Tijekom cijele knjige imala sam priliku hejtati jednog lika i sumnjati na njega kao ubojicu. Iako mi je Zach najgori lik ikad, svejedno mi je drago što sam imala priliku čitati o njemu, ne sjećam se kad mi je zadnji put netko bio toliko loš. 

A ostali likovi su isto jako zanimljivi. Za Lizzie sam htjela da mi bude draga i u nekim trenucima mi je bila draga, ali u nekim drugim trenucima baš mi je uništavala živce. Ima katastrofa muža, a ne želi ga ostaviti i to me najviše živciralo. Zaslužila je da bude sretna, a ona je to odbacivala zbog njega. 

A sad malo o radnji. Radnja je dobro osmišljena. Imamo svega. Ubojstvo, ucjene, sex partyji te bogate, razmažene ljude koji bi učinili sve kako bi ostali utjecajni. 

Trebao mi je u životu ovakav triler. Napet, zanimljiv, pun obrata. Ako je i vama potrebno tako nešto, onda je ovo knjiga za vas. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj