Preskoči na glavni sadržaj

Žene koje previše osjećaju, Katarzyna Kucewicz

Recenzija 


Izdavač: Poetika 

Još jedna self help knjiga o visoko osjetljivosti, ali ne smijete ni nju propustiti. 

"Teško se nosiš s teretom vlastitih osjećaja? Lako te povrijediti? Ne snalaziš se u gomili ljudi? Čini ti se da ne možeš pronaći svoje mjesto u današnjem svijetu? Previše se opterećuješ zbog kritika i mišljenja drugih? Katkad te obuzme želja da pobjegneš od svih? 

Ako si na barem jedno od postavljenih pitanja odgovorila potvrdno, Žene koje previše osjećaju prava je knjiga za tebe. 

U njoj ćeš doznati: 

  • što je visoka osjetljivost, odakle izvire i kako se očituje u svakodnevnom životu
  • zašto su neke žene preosjetljive
  • kako prihvatiti svoju osjetljivu prirodu i disati punim plućima
  • može li osjetljivost zapravo biti tvoj saveznik
  • kako upravljati svojom karijerom ako si visokoosjetljiva
  • kako pronaći ljubav ako previše osjećaš. 
Psihologinja i psihoterapeutkinja Katarzyna Kucewicz problem visoke osjetljivosti poznaje u srž. Godinama radi s visokoosjetljivim osobama. U svojoj knjizi savjetuje visoko osjetljive žene kako da se pobrinu za sebe i podučava ih kako da crpe snagu iz činjenice da posjeduju tu iznimnu osobinu. Pokazuje im što trebaju učiniti da bi u ekstrovertnom svijetu prepunom svakojakih podražaja pronašle svoj put."

Ova knjiga drugačija je od ostalih knjiga o visokoosjetljivim ljudima zato što se bavi i s nekim težim temama. Autorica piše o tome kako da se majke bave sa svojim osjećajima, kako da si pomognu osobe koje su u isto vrijeme visokoosjetljive i depresivne, a isto tako i za visokoosjetljive osobe koje su anksiozne. Piše o tome kako da si visokoosjetljive osobe riješe probleme koje imaju na poslu. 

Isto tako autorica prolazi kroz razne vrste odnosa. Prošla je kroz obiteljske, ljubavne, prijateljske i daje savjete kako da se visokoosjetljive osobe nose s problemima s kojima se susreću u takvim odnosima. 

Neka poglavlja nisam pročitala. Znam, to ne zvuči pohvalno, ali trenutno ne vidim smisao da čitam o majčinstvu kad nisam majka ili o poslu kad ga nemam. Sad znam da to postoji u ovoj knjizi i jednog dana ću joj se vratiti. 

Kao u svim drugim knjigama o osobama koje previše osjećaju, objašnjeno je što se događa u mozgu takvih ljudi. Kako neki hormoni djeluju. Ne mogu reći da sam baš sve shvatila, većinu jesam, ali ostalo razumijem donekle i vjerujem autorici. Nekako lakše je nositi se s problemima koje nam donosi visoka osjetljivost ako znamo što nam se događa u glavi. 

Super mi je što je u ovoj knjizi objašnjeno što znači povezati se sa svojim dječjim JA. Kad nam netko to kaže, pomislimo kako bismo trebali raditi neke stvari koje smo radili kao djeca, ali to nije to. Na neki način to znači da bismo trebali pronaći stvari koje su nas činile sretnima dok smo bili mlađi i to sad mogu biti drugačije stvari, a opet povezane. 

Ja sam kao mala obožavala gledati crtiće. Nalazila sam utjehu u tome i uživala sam. Sad volim gledati serije. Crtiće više ne gledam toliko često, ali zato imam serije koje me čine sretnom. Dovoljno mi je ugledati glavnog lika ili nekog najdražeg lika iz serije i odmah mi se popravi dan. 

To znači pronaći svoje dječje JA. Barem sam ja to tako shvatila. Potrebno je otkriti što nas je činilo sretnima i što nam je stvaralo probleme dok smo bili mlađi. Bitno nam je ujediniti sadašnje JA i dječje JA kako bismo živjeli u skladu i kako bi nam bilo lakše i bolje u životu. 

Knjiga mi je bila odlična. Ponovila sam neke stvari koje sam naučila u drugim knjigama o visokoosjetljivim ljudima, naučila sam neke nove stvari i sad opet imam osjećaj da ću se lakše nositi sa svojim problemima koje imam zbog svoje osjetljivosti. 

Knjiga je namjenjena ženama koje su visokoosjetljive pa ću ja knjige preporučiti takvim ženama. Ova knjiga nije baš za svakoga, ali one osobe za koje je namjenjena pronaći će u njoj bitne stvari za život. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj