Preskoči na glavni sadržaj

Misery, Stephen King

 Recenzija 


Izdavač: Lumen 

Ovo je druga knjiga koju sam pročitala od Kinga. Koliko god mi je bila dobra, toliko mi je okrenuo i želudac od nje. 

"Paul Sheldon profesionalni je pisac. Piše da bi živio. No donese pogrešnu odluku... Sada mora pisati da bi preživio.

Misery Chastain je mrtva. Misery je heroina njegovih ljubavnih romana koji su osvojili milijune čitateljica. S Misery se obogatio. I postao slavan, no ne i cijenjen pisac. Misery je otišla u povijest. Napokon je slobodan! Upravo završava roman po kojemu će ga pamtiti naraštaji čitatelja. Postat će pisac ozbiljne i cijenjene književnosti.

Nažalost, dogodi mu se automobilska nesreća. Život mu spasi Annie Wilkes, medicinska sestra i vatrena obožavateljica Misery. Annie je vrlo nagle ćudi, no ima golemu zalihu lijekova protiv bolova. I voli čitati. Romane o Misery."

Kingov stil pisanja je stvarno nešto izvanzemaljsko. Toliko dobro i napeto piše. 

Znala sam kakvu sam knjigu uzela u ruke, znala sam da će mi se preokrenuti želudac, ali svejedno sam ju htjela pročitati. Uzela sam ju u ruke i krenula na to putovanje. 

Kao što je Paul bio prikovan uz krevet, tako sam i ja bila tijekom čitanja. 

To vjerojatno nije baš najbolja usporedba jer je Paul bio nepokretan i ovisan o tabletama za bolove, ali mene je ova knjiga učinila ovisnom o radnji. 

Ne vjerujem da li pročitati još što od Kinga jer je stvarno brutalan i bilo mi je teško čitati o poremećenosti neke osobe. 

Annie je bila bolesna, jako. 

Mislim da mi je bilo toliko teško baš zbog toga što sam svjesna činjenice da takve osobe postoje u stvarnom svijetu ikad čitam o tamo nečemu, uplašim se. Teško je izaći iz sobe kad znate da tako nešto postoji. 

Ali mogu reći da obožavam Kinga. Stvarno je upio u pitanju. Rijetko tko može izazvati tako snažne osjećaje kod čitatelja, a King to čini u svojim knjigama bez ikakvih problema. 

Ja znam da ja nisam fan ovakvih knjiga, ali ako volite trilere koji će vam zalediti krv u žilama, koji će vas natjerati da ostanete u sobi cijeli dan jer vas je previše strah za izaći iz kuće, onda je ovo knjiga za vas. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj