Preskoči na glavni sadržaj

Slomljene kosti, Angela Marsons

Recenzija 


Izdavač: Mozaik 

Odmah na početku da kažem da je meni ovo prvi put da se susrećem s inspektoricom Kim pa će takva biti i recenzija. Nisam čitala ništa prethodno, pa mi nemojte zamjeriti što sam bila malo izgubljena. 

"Iste mrzle zimske noći kada je mlada prostitutka pronađena mrtva, u policijskoj postaji ostavljena je nekoliko mjeseci stara beba. Nakon što je, na sve brutalniji način, ubijeno još nekoliko prostitutki, istražiteljica Kim Stone i njezin tim postaju svjesni da prvo ubojstvo nije slučajno i da počinje lov na lukavog serijskog ubojicu.

Paralelno, otvorena je potraga za očajnom ženom koja je ostavila svoje novorođenče u postaji, ali kada na vidjelo počnu izlaziti zastrašujuće priče, ono što je izgledalo kao tragično napuštanje dobiva još zloslutniji obrat."

Počela sam čitati knjigu i nije mi bilo jasno kako mi je sve tako nepovezano, kako ne mogu pohvatati likove i onda sam na naslovnici pročitala da je ovo sedmi slučaj inspektorice Kim Stone. Pa nisam bila sigurna želim li nastaviti čitati knjigu ako nisam pročitala prethodne nastavke. 

Odlučila sam ju nastaviti čitati jer me radnja jako zanimala. 

Nisam požalila ni trenutka.

S vremenom sam pohvatala likove, nisam baš razumjela odnos među njima, ali to nije utjecalo na radnju. 

A radnja je odlična. Napeta. Puna dobrih plot twistova koje nećete očekivati, ali ćete ih dobiti. 

Malo mi je žao što nisam čitala prethodne nastavke, ali definitivno ću im s vremenom dati priliku jer me ova knjiga baš ugodno iznenadila. 

Osim što je radnja odlična, stil pisanja je stvarno jednostavan i knjiga ima dosta kratkih poglavlja. Ja nisam čitala prethodne nastavke, ali sam svejedno uživala u ovoj knjizi pa mi je to stvarno odlično. Možda ćete si tako spojlati neke stvari, ali to stvarno nije toliko bitno. 

Inspektorica Kim mi se baš svidjela. Vidjelo se da joj je stalo do njezinog tima i da je svima njima stalo do tima. Vidjelo se da vole svoj posao i da će učiniti sve da dođu do istine. 

Jako mi se svidjela i dinamika među likovima. Svaki dio je bio toliko zabavan i komičan. Bila mi je jako zanimljiva interakcija između Kim i Kaija. On je zločinac koji je bio svodnik mnogim djevojkama. Na prevaru ih je uvodio u posao. Kim mu je htjela stati na kraj, ali nije mogla pronaći dokaze protiv njega. Bila je tako opaka prema njemu i u nekim trenucima je bilo komično kako mu se obraćala, a u drugim trenucima je bilo jako napeto jer nisam znala tko će prvi puknuti i ozlijediti onog drugog. 

Kim je opasna. Zamislila sam ju kao neku glavnu frajericu koja samo čeka da zatvori nekog zlikovca. Odlično joj ide posao i stvarno se nadam da ću imati još prilika za druženje s njom. 

Ako volite dobre krimi knjige, ovo je knjiga koju morate uzeti u ruke.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pedeset riječi za kišu, Asha Lemmie

RECENZIJA Izdavač: Mozaik Ovo mi nije najdraža knjiga ove godine, ovo mi nije najdraža knjiga ikad, ali zato je ovo knjiga kojoj ću se vraćati, bilo u mislima ili čitanjem. Ova knjiga vas može promijeniti. Može vas učiniti boljom osobom, može vas učiniti sretnijima, a opet, može vas baciti u depru iz koje ćete se teško izvući. Isplati se riskirati i pročitati ju. Isplati se uzeti u ruke i dopustiti da vas promijeni.  "Kyoto 1948., plavi automobil parkiran pred plemićkom vilom, očajna majka koja ostavlja djevojčicu prisiljenu obećati da će zauvijek biti poslušna. Ostatak života ta ista djevojčica samu će sebe spašavati tako što će uvijek iznova to obećanje kršiti. Kao izvanbračno dijete japanske aristokratkinje i afroameričkog vojnika, Nori od rođenja nigdje ne pripada. Iako su je djed i baka uzeli k sebi, učinili su to samo kako bi je sakrili, užasavajući se mrlje na carskom rodoslovlju, očajni u nastojanju da održe tradiciju u poslijeratnom Japanu. Poslušna preko svake mjere,

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s