Preskoči na glavni sadržaj

Sutra, i sutra, i sutra, Gabrielle Zevin

Recenzija 


Izdavač: Stilus 

Ova knjiga je kod mene stvorila različite emocije. Bilo je tuge, sreće, ali u nekim trenucima čak i ljutnje. 

"Sam i Sadie upoznaju se u bolnici 1987. Sadie posjećuje sestru, Sam se oporavlja od automobilske nesreće. Dani i mjeseci sporo prolaze, no u zajedničkom igranju igrica pronalaze sreću, bijeg, žestoku konkurenciju i – posebno prijateljstvo. Prijateljstvo ipak biva naprasno prekinuto i djeca se vraćaju u svakodnevicu.

Susret na postaji podzemne željeznice, osam godina kasnije, vraća ih u djetinjstvo i uskoro započinju raditi ono što vole – zajednički stvarati virtualne svjetove. Suradnja ih pretvara u superzvijezde i svijet preko noći postaje njihov. No to ih ne može zaštititi od svega što život donosi."

Ovo je jedna životna priča koja vas neće ostaviti ravnodušnima. Kad sam krenula čitati, na prvu mi nije bila toliko zanimljiva, ali kroz nekoliko poglavlja, radnja me potpuno uvukla u knjigu. Moj svijet je postao njihov svijet, a ja sam postala dio njihovog svijeta i njegove stvarnosti. 

Ova knjiga nije toliko sretna kao što na prvu možda izgleda. Naslovnica je slatke, vuće nas na čitanje, ali knjiga nije baš najsretnija. Kao što ni život nije sretan. Život je pun padova i uspona, pa je takva i ova knjiga. 

Pratimo Sama i Sadie. Bili su prijatelji kao djeca, pa su se sreli ponovno kad su bili na fakultetu. Tada su došli na jednu ideju i to ih je povezalo za cijeli život. 

Kroz cijelu knjigu, ja sam jako navijala za Sama i Sadie i jedva sam čekala da završe zajedno. Sam je jako volio Sadie, ali uvijek ga je bilo strah kako nije dovoljno dobar za nju, kako on nije za nju, kako ne izgleda dobro i tako dalje. Imao je nisko samopouzdanje i to ga je učinilo takvim kakav je. 

Njega život nije mazio. Prošao je kroz razne stvari, neke su bile sretne, neke tužne, a neke još tužnije. Ostao je bez majke, noge i bilo mu je teško. 

Bilo mi je baš drago kad su se on i Sadie našli. Napokon je imao sreće u životu. 

Ali s vremenom se i to promijenilo. 

Ono što ne volim je što ljudi ne komuniciraju. Zar je toliko teško reći kako se osjećamo? Zar je tako teško reći da nas je netko povrijedio? 

Toliko toga se moglo drugačije dogoditi da su Sam i Sadie znali komunicirati. Da su pričati jedno s drugim, da su rekli što ih je povrijedilo, što im je smetalo. Ovako godinama nisu komunicirali i izgubili su prijateljstvo. 

Sve je teže kad ne komuniciramo s ljudima do kojih nam je stalo. 

Ono što me najviše rastužilo je što znam da postoje ljudi kojima ljubav nije bila uzvraćena. Cijeli život dali su svoje srce nekome tko ih nije vidio na taj način. Dali su svoje srce nekome kome to srce nije bilo potrebno. To mi je užasno tužno jer stvarno želim vjerovati kako svatko od nas ima nekoga s kim može provesti ostatak života. Volim vjerovati u to da svatko ima jednu osobu koja mu odgovara do te razine da ga želi imati u svome životu do kraja. 

Meni je ova knjiga bila odlična. Nije nešto što inače čitam jer volim sretne krajeve i knjige pune romantike i slatke divne ljubavi. Ali jako mi se svidjela. Naučila me da život nije bajka i da bih trebala razgovarati s ljudima ako ih ne želim izgubiti. Naučila me da cijenim ljude oko sebe i da se potrudim oko ljudi do kojih mi je stalo. 

Vjerujem da ćete uživati u knjizi. Vjerujem da svatko od vas može pronaći nešto slatko, lijepo i vrijedno pamćenja u ovoj knjizi. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj