Preskoči na glavni sadržaj

Nasljednica vatre, Sarah J. Maas

Recenzija 


Izdavač: Fokus

Ovo ste možda već čuli od mene, ali ovaj nastavak je puno bolji od prethodnog. Ja nisam mislila da išta može biti bolje od Krune ponoći jer je knjiga genijalna, ali onda sam pročitala ovaj dio i ostala sam ugodno iznenađena. Ako svaki nastavak bude bolji od prethodnog, ja ću morati postati najveći fan knjiga od Sarah. 

"Slomljeno srce i borba za goli život ostavili su traga na Celaeni Sardothien. Na životu je održava jedino želja da osveti surovu smrt svoje najdraže prijateljice.

No, sudbina ima drukčije planove. Celaenu šalju na put na kojem se, osim s kraljevim zadatkom, prisiljena suočiti i s najmračnijom tajnom – istinom o vlastitom podrijetlu.

Dok se ona bori s vlastitim demonima, moćne i brutalne sile prijete zavladati svijetom. Iako je krvavo zaradila titulu kraljevog borca, Celaena nikad nije bila bliže tome da postane izdajnik. I spasi svijet."

Nisam sigurna hoću li ikad preboljeti ono što se dogodilo između Chaol i Celaene. Bili su mi toliko preslatki zajedno u prethodnoj knjizi, ali ono što se dogodilo me uništilo. Volim kad likovi imaju sretan kraj i kako sam tek na trećem nastavku, ima još vremena da sve bude bolje, pa ću se ja madati da će biti bolje. 

U ovom dijelu, najviše moje pažnje je dobio Rowan. Na početku je bio sav nikakav, tih, sluga kraljice Maeve, nikako raspoložen. Pomalo mi je išao na živce. Onda je još bio dosta odriješit prema Celaeni i trening joj je bio grozan. Zbog takvog prvog dojma, nisam mislila da će mu se Celaena uspjeti približiti. Ali je. Približila mu se i uvukla pod kožu. 

Dok je Celaena trenirala, Chaol je izdao svoju državu i kralja. Nisam mislila da bi se to moglo dogodilo, ali dogodilo se. Chaol je na neki nesvjestan način izabrao Celaenu i nadu u bolji svijet, pa je pronašao način da pomogne njoj i svijetu. 

Još neočekivanije je to što se udružio s generalom Aedionom. General Aedion je krvoločan, grozan, užasan. Napravio je tolike grozote u ime kralja, ali onda je rekao svoju istinu Chaolu. Neću vam otkriti detalje, ali jako su odlični. Ja sam bila toliko iznenađena i oduševljena razvojem te priče i jedva čekam sljedeći nastavak da saznam kako će se to dalje razviti. 

U ovom nastavku saznajemo još više toga o Celaeni i njezinoj prošlosti. Saznajemo kako su joj roditelji umrli, kako se ona osjećala oko toga. Saznajemo čak i kakvo je dijete bilo. Toliko se promijenila od djetinjstva. 

Ali ono najbolje od svega je što saznajemo koliko je Celaena jaka. U prethodnom nastavku otkrili smo da je Celaena Fae, ali ovdje saznamo još neke stvari, još neke sposobnosti koje Celaena ima i koje može iskoristiti za borbu protiv kralja. 

U ovom nastavku upoznajemo i Manon. Ona je vještica, preciznije iz klana Crnokljunašica. Učena je da ne osjeća ništa, da ubija bez ikakve trunke žalosti i da osjeća sreću dok to radi. Sve vještice su se okupile kako bi trenirale zmajeve. Manon je učinila nešto što je razljutilo njezinu baku, te je tijekom svoje priče učinila neke stvari koje su pokazale da ipak ima i dobrih osjećaja. 

Ovaj nastavak je još napetiji nego prethodna dva i ima puno više tajni koje nisam očekivala da ću otkriti. Toliko toga me iznenadilo, neke stvari su me rasplakale, neke razveselile, ali na kraju čitanja mogu reći da je ova knjiga bila jedan dobar vlak smrti osjećaja. Bilo je svega i drago mi je što sam imala priliku biti dio toga. 

Jako sam zahvalna Sarah na ovom svijetu i ovim knjigama. Bile su izvrstan bijeg od stvarnosti, ali su i izvrstan dio života. Ove tri knjige koje sam pročitala naučile su me neke stvari. Naučile su me da ne odustajem i kad je teško te da se borim za ono što mi je bitno. Nekad je potrebno malo istrpiti bolove i tugu ako je to za veće dobro i bolje svih drugih. Koliko god se htjeli staviti na prvo mjesto, i nekad to trebamo napraviti, svejedno ono što činimo ne bi trebalo povrijeđivati druge. 

Odličan nastavak i jedva čekam vidjeti hoće li mi četvrti dio ovog serijala biti još bolji od ovog dijela. Nadam se da će se i vama knjiga svidjeti ovoliko koliko se i meni svidjela. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj