Preskoči na glavni sadržaj

Iz krvi i pepela, Jennifer L. Armentrout

 Recenzija 


Izdavač: Puls čitaj 

Moram vam priznati nešto. Ja obožavam ovu knjigu i umrijet ću do sljedećeg nastavka. 

"Od rođenja odabrana da uvede svijet u novo doba, Poppy nikada nije bila gospodarica vlastitog života. Svakodnevica Djevice je samotna. Nitko je ne smije dodirnuti. Nitko pogledati niti popričati s njom. Svaki joj je užitak zabranjen. Čekajući dan Uzvišenja, radije provodi vrijeme sa stražarima, boreći se protiv zla koje joj je oduzelo obitelj, nego pripremajući se za to da je bogovi proglase dostojnom.

DUŽNOST

Dok sudbina cijele kraljevine počiva na njezinim ramenima, Poppy ni sama nije sigurna želi li uopće unaprijed joj namijenjenu budućnost. A kada joj u život uđe Hawke, stražar koji bi je trebao štititi do Uzvišenja, sudbina i dužnost ispreplest će se sa žudnjom i čežnjama.

KRALJEVSTVO

Premda su ga bogovi napustili, a smrtnici ga se užasavaju, palo kraljevstvo ponovno se uzdiže, odlučno u namjeri da nasiljem i osvetom preotme ono za što vjeruje da mu po pravu pripada. Kada se krvlju natopljeni temelji na kojima počiva njezin svijet počnu urušavati, Poppy se neće naći samo u opasnosti da izgubi srce i da je bogovi proglase nedostojnom, već i u opasnosti da izgubi vlastiti život."

Usudila bih se reći da je ova knjiga više ljubavna knjiga nego fantasy. Možda će neki od vas pomisliti kako je ovo odlična fantasy knjiga i uzeti ju u ruke i onda se možda razočarati. U knjizi ima vampira, raznih vrsta, ima i vukodlaka ali razrada svijeta mi se nije baš svidjela. Imam dojam da nije najbolje objašnjeno između tih vrsta vampira i tijekom čitanja sam morala pohvatati što je i kako. Više volim kad je to lijepo i detaljno objašnjeno. 

Također, početak knjige mi je bio malo dosadnjikav. Trebalo je vremena da se stvari zakompliciraju, ali negdje oko 150. stranice, knjiga postaje odlična. 

A sad, zašto mislim da je knjiga više ljubavna nego fantasy. Razlog tome je odlična kemija između dva glavna lika. On je njezin čuvar, a ona njegova princeza. Cijela dinamika mi je genijalna. Malo se prepucavaju, malo flertuju, ali on je uvijek tu za nju da ju zaštiti. 

Pred kraj knjige malo se to sve promijenilo i ta promjena ponašanja likova me iznenadila, Poppy mi je onda postala malo čudna, ali okej. Čak i nakon svih tih promjena, svejedno mi je knjiga bila odlična. 

Moram vas upozoriti, jer mene nitko nije, ova knjige je i malo više nego ljubavna. Ima nekih erotskih scena. Nije toliko u stilu kao 50 nijansi sive, ali nije ni toliko nevina kao ostali ljubići koje čitam. Ako niste fan ovakvih knjiga, onda ovo nije knjiga za vas, a ako jeste, onda se pronašli odlično štivo. 

A sad, Poppy i Hawk. Obožavam kako je tekla radnja i koliko toga je ostalo za neki sljedeći dio. Jennifer nam je dala dovoljno toga u ovoj knjizi da imamo želju za sljedećom knjigom. Kao što sam rekla umrijet ću dok dođe sljedeći dio. Stvarno se veselim čitanju jer je kraj toliko neočekivan, toliko zanimljiv, toliko drugačiji od onoga što sam ja očekivala. 

Ono što sam mrzila u ovoj knjizi je zlostavljanje. Poppy je Djevica, ona je odabrana, a opet nije imala poštovanje od nekih ljudi. Vojvoda ju je tukao štapom za neke pogreške za koje nije ona bila kriva. Radio je to čisto zbog zadovoljstva, dok je lord gledao. Cijela ta scena mi je bila toliko gnjusna jer jako teško podnosim nasilje. Nema toga puno i na neki način kasnije zbog radnje, ispadne jako napeto i razumijem koji je smisao toga u knjizi, ali meni je to bilo baš teško za čitati. 

Ovo je jedna od onih knjiga o kojima neću razmišljati svaki dan, ali ću je često spominjati prijateljima, često ću diskusirati o njoj. Ima toliko stvari koje je autorica odlično predstavila i odlično opisala. 

U ovoj knjizi se autorica dotakla i slijepe vjere. Zbog svega što se dogodilo, zbog svih teških vremena, ljudi žele vjerovati kako su bogovi dobri prema njima, a zapravo postoji mogućnost da ih iskorištavaju. Dotakla se toga koliko ljudi mogu biti slijepi kad žele vjerovati u nešto što im donosi dobro. Taj dio mi je isto bio odličan jer je pokazala koliko su ljudi lakovjerni. 

Nadam se da sam vam uspjela predstaviti koliko me ova knjiga oduševila, i to bez nekih velikih spojlera. Bilo mi je užasno teško jer su baš ti spojleri razlozi zašto mi se knjiga toliko svidjela. Ako pročitate knjigu, vidjet ćete o čemu pričam.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj