Preskoči na glavni sadržaj

Sve što činimo u mraku, Jennifer Hillier

 Recenzija 


Izdavač: Mozaik 

Ova knjiga je brutalna. Toliko se toga događa u njoj. Ova je ubojica, ona je ubojica, ova je živa, ona je mrtva. Samo ostanete paf, spustite knjigu, gledate u prazno i razmišljate o tome što ste pročitali. 

"Paris Peralta uhićena je u vlastitoj kupaonici prekrivena krvlju, s britvom u ruci, stojeći iznad trupla svojeg poznatog supruga. Zna da će biti optužena za ubojstvo. No to joj nije najveća briga. Pitanje je vremena kad će mediji koji je oblijeću razotkriti njezinu mračnu prošlost i zastrašujući identitet. Njezin život i budućnost koje je tako dugo gradila sada su na rubu propasti.

Dvadeset pet godina prije, Ruby Reyes, poznatija kao Ledena kraljica, optužena je za slično ubojstvo u slučaju koji je opčinio javnost ranih devedesetih. Ruby zna tko je Paris uistinu i kad neočekivano bude puštena iz zatvora, prijeti da će razotkriti sve Parisine tajne. Paris ne preostaje ništa drugo nego se napokon suočiti s mračnom prošlošću od koje je davno pobjegla."

Ova knjiga bavi se s nekoliko tema. Prvo, imamo ubojstvo. Možda je to čak najteža od svih tema. Zatim imamo zanemarivanje djeteta od strane majke, imamo seksualnog zlostavljanja, okej, možda je to najteža tema, i onda još imamo i namještanja ubojstva. 

Toliko toga se dogodilo u knjizi da sam ja na trenutak zaboravila koji je točno zločin u pitanju i o kome je uopće knjiga. 

Radnja prati Paris. Našla je muža u kadi, mrtvog, a ona je optužena i dok se bori s tim, dolaze joj pisma prijetnje od Ruby jer ona zna koji je još zločin počinila. 

Bilo mi je teško čitati o nekim stvarima. Koliko god volim trilere, posebno ovakve s raznim plot twistovima, teško mi je čitati o nekim temama. U ovoj knjizi riječ je o seksualnom zlostavljanju djeteta. To je stvarnost s kojom se suočavamo i takvih stvari ima oko nas, a imam dojam da rijetko tko reagira na to. Najgore je kad se takve stvari događaju u obitelji i onda nitko izvana ni ne može reagirati. Grozno je i bilo mi je teško čitati o tome. 

Ali zbog nekih stvari koje se razrade tijekom radnje, knjiga je stvarno odlična. Držala je moju pažnju cijelo vrijeme i jedva sam čekala saznati pravu istinu. 

Na kraju, ubojstvo Parisinog muža uopće nije bilo glavno u radnji, zapravo je cijela radnja išla oko Paris i njezinog života. Upoznali smo se s njom, saznali tko je točno ona bila, kakva je bila osoba i kako je došla do tog trenutka u životu.

Knjiga mi se zbog toga jako svidjela. Na početku knjige dobijemo dojam kao da je ubojstvo glavna tema, pa s razvojem radnje, neke stvari nas koliko iznenade jer ne očekujemo da će se dogoditi. Držimo knjigu u rukama i pitamo se "Što se upravo dogodilo?" i "Koliko je realno da se ovo dogodilo?" jer meni neke stvari nisu bile realne. Toliko su me iznenadile da sam se stvarno pitala što se još sve može dogoditi. 

Knjiga ima odlično razrađenu radnju. Poglavlja su kratka i knjiga se čita užasno brzo. Jednom kad upoznate Paris, imate želju upoznati ju do kraja i dok ne dođete do kraja knjige, jednostavno nemate mira. 

Imate moju preporuku i svakoj osobi koja voli dobar triler mislim da će se ova knjiga svidjeti.


 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pedeset riječi za kišu, Asha Lemmie

RECENZIJA Izdavač: Mozaik Ovo mi nije najdraža knjiga ove godine, ovo mi nije najdraža knjiga ikad, ali zato je ovo knjiga kojoj ću se vraćati, bilo u mislima ili čitanjem. Ova knjiga vas može promijeniti. Može vas učiniti boljom osobom, može vas učiniti sretnijima, a opet, može vas baciti u depru iz koje ćete se teško izvući. Isplati se riskirati i pročitati ju. Isplati se uzeti u ruke i dopustiti da vas promijeni.  "Kyoto 1948., plavi automobil parkiran pred plemićkom vilom, očajna majka koja ostavlja djevojčicu prisiljenu obećati da će zauvijek biti poslušna. Ostatak života ta ista djevojčica samu će sebe spašavati tako što će uvijek iznova to obećanje kršiti. Kao izvanbračno dijete japanske aristokratkinje i afroameričkog vojnika, Nori od rođenja nigdje ne pripada. Iako su je djed i baka uzeli k sebi, učinili su to samo kako bi je sakrili, užasavajući se mrlje na carskom rodoslovlju, očajni u nastojanju da održe tradiciju u poslijeratnom Japanu. Poslušna preko svake mjere,

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s