Preskoči na glavni sadržaj

Božićni začin, Inna Moore

Recenzija


Izdavač: InnaMorata 

Nisam sigurna odakle da krenem s ovom recenzijom. Rekla bih vam toliko toga, a ne znam što je najvažnije za reći. Možda bih na početku trebala reći kako mi se ova knjiga jako svidjela. Nisam do sad pročitala ništa od Inne. Znam, grozna sam, ali sad mi nije žao. Drago mi je što je baš ova knjiga bila moje prvo upoznavanje s njom jer je ostavila i više nego odličan dojam. 

"Vrijeme radnje? Oko Božića.

Mjesto radnje? Dva grada u Americi.

Tema? Tri napete, začinjene i dinamične priče o željama i ispunjenju snova. Djevojačka večer. Sedam prijateljica. Što može poći po zlu? Pa gotovo sve.

Glavni likovi? Tri posve različite djevojke i duplo više muškaraca. Tako to mora biti da bi bilo zanimljivo.

Nitko ne slavi i obožava Božić kao Skylar. I svoje vjenčanje planira pred taj dan.

Athena ne zna što znači Božić, nitko je nije učio svrsi tog blagdana.

Zoey gotovo svaki Božić nekom svojom urođenom sposobnošću uništi, iako ne namjerno.

No ovaj Božić nije običan, on donosi neočekivane poklone, sjajnije zvijezde na nebu i puno slatke ovisnosti. Tada se ispunjavaju sve tajne želje glavnih junakinja, a kad se one ispune, svaki je dan Božić."

Knjiga mi je bila jako emotivna. Do sad ste već naučili da mene takve knjige jednostavno osvajaju. Volim kad se dobro isplačem uz knjigu ili kad se smijem nenormalno i nekotrolirano. Tako je bilo uz ovu knjigu. Krenula sam čitati i već na desetoj stranici pustila sam prvu suzu, a na dvanaestoj stranici sam jecala od tuge i boli koju sam osjećala zbog Skylar. Znala sam da će mi ovo biti jedna od dražih knjiga ove godine. 

Jako, ali stvarno jako cijenim kad autori mogu svojim pisanjem navesti čitatelje da osjećaju sve te osjećaje, da se mogu povezati s likovima na tolikoj razini da osjećaju tugu ili sreću zbog njih. Mislim da to ne može svatko, a uz ovu knjigu uspjela sam se povezati s glavnim likom u prvih nekoliko stranica. To je nevjerojatan talent i stvarno svaka čast Inni na tome. Već dugo vremena me neka knjiga nije toliko brzo osvojila. 

Da vas sad polako upoznam s likovima. Kako pratimo 3 priče, tako imamo i 3 glavne junakinje. Prva na redu je Skylar. Ona ide na djevojačku večer sa svojim najboljim prijateljicama. Tijekom tog puta, progone ju neke misli o vjenčanju, ali i o bivšem dečku. Trudi se ne razmišljati o njemu, ali uz svoje prijateljice nekako dođe do njega i sjećanja na stara divna vremena s njim. 

Prijateljice su joj za djevojačku pripremile iznenađenje. Stripera. Da, dobro se pročitali. Unajmili su stripera. 

Ali onda dolazi do obrata. To nije bilo koji striper. Pojavio se Asher.  Njezin bivši dečko. I tu kreće njihova avantura. 

Ova priča mi je bila jako napeta. Nisam znala kako će njezin zaručnik reagirati, kakve će biti reakcije njezine obitelji, prijateljica i svih oko nje kad im kaže kako se osjeća. Navijala sam za nju od početka do kraja i jako mi je drago što je dobila svoj sretan kraj. Inače, ispod svakog naslova možete vidjeti koliko su priče spicy i ova nije bila tolika. 

Nakon Skylar, pratimo Athenu. Njezina priča mi je definitivno najdraža. Ona je odrasla bez majčine ljubavi i to joj je baš nedostajalo u životu. 

Na jednoj zabavi, upoznaje nespretnog Grahama. Taj jedan jednostavan susret, urezan joj je u pamćenje i od te zabave Graham joj ne izlazi iz misli. Sanja ga, želi ga, ali nije ni sama sigurna zašto. I onda se pojavljuje na svome novome poslu, a jedan od kolega je baš Graham. U tom trenutku postaje neugodno za nju jer sve što želi je poljubiti ga.

Nažalost, Graham je jako zatvoren i ona ne zna na čemu je s njim. A vremenom se otvara, ali Athena saznaje neke stvari koje nije ni očekivala. 

Grahamu je umrla žena, a njemu su ostale dvije kćeri blizanke. 

Ova priča mi je bila najbolja jer ima jako dobar razvoj karaktera. Graham je bio zatvoren zbog toga što nije bio siguran može li vjerovati Atheni, pa se s vremenom opustio oko nje i počeo joj vjerovati. A Athena je bila bez obitelji, sama, pa je dobila obitelj i morala se prilagoditi oko nekih stvari, morala je pružiti ljubav iako nije znala kako da ju pruži. Na kraju oboje su dobili sreću koju zaslužuju. 

O ovome paru mogla bih pročitati nastavke i nastavke knjiga. Toliko su mi preslatki, divni, krasni. Kad sam završila s ovom pričom, imala sam osjećaj kao da sam završila poglavlje u životu i kao da nedostaje dio mene. Možda previše dramatiziram, ali stvarno mi se jako svidjela ova priča. Ni ona nije bila pretjerano spicy, ali postoje neki jako dobri dijelovi.

I za kraj, najspicy priča od svih, a to je ona o Zoey. Ona živi odličnim životom. Ima teretanu, dobrog prijatelja s kojim se i zabavlja, ali sve se to mijenja taman pred Božić. Jay, s kojim inače Zoey dijeli stan dok je brat u njezinom stanu, dovodi iznenadnog gosta, svog brata Logana. Neću ni pokušat reći koliko je njihovo upoznavanje bilo neugodno, morat ćete sami to otkriti. 

Ova priča mi je bila jako zanimljiva. Inače nisam baš za ovakve odnose, prijatelji s povlasticama, nedozvoljeni osjećaji prema bratu svog dečka (u ovom slučaju prijatelja s povlasticama), ali čak i ova priča me rastopila i bila mi je slatka. Nije Zoey bilo lagano u životu i onda upoznaje Logana kojem isto nije bilo baš lagano. Iako se čini jako nedostupan, s vremenom se opušta s njom i dopušta joj ulazak u njegov privatan život. Govori joj zašto je takav kakav je, postaje osjetljiv pred njom i to me toliko oduševilo. 

U ovoj divnoj knjizi Božićni začin imamo neke od klasičnih ljubavnih priča. Imamo bivše dečke, dobre i divne očeve, ali opet i odnose među kolegama, a ona imamo i prijatelje s povlasticama i zabranjeno voće. Mislim da svatko može pronaći nešto što mu se sviđa jer je toliko toga obuhvaćeno ovim novelama.

Stil pisanja je genijalan. Prebrzo se čita, toliko brzo da vam se plače što ste već pročitali, a opet, odnosi su toliko dobro okarakterizirani i nemate dojam kao da nešto nedostaje. 

Priče su opuštajuće i stvarno vam ne treba puno vremena da biste ih sve pročitali. 

Jako mi se svidjela ova knjiga i definitivno bih ju preporučila svakom ljubitelju ljubavnih romana, a posebno onih koji vole da je vrijeme radnje Božić. Iako je Božić prošao, mislim da će ova knjiga biti jedna od onih koja je za svako doba godine, za proljeće kad vam fali zima, za ljeto da vas rashladi, za jesen kad jedva čekate zimu i za zimu jer znate da će uskoro doći Božić. 

Svakako imate moju preporuku.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj