Preskoči na glavni sadržaj

9. studenoga, Colleen Hoover

RECENZIJA


Format: Audioknjiga (ali fizičku verziju knjige možete pronaći kod Naklade Neptun)

Ovo mi je bila prva audioknjiga. Trebalo mi je puno volje da se odlučim na ovako nešto, ali na kraju sam uspjela. Ovu knjigu sam odabrala zato što sam ju našla na youtube-u. Kako sam mogla besplatno isprobati hoću li imati dovoljno koncentracije za ovako nešto, dala sam si priliku. Nisam požalila.

Bilo što od CoHo odlično je za početak ulaska u svijet audioknjige. Bilo mi je lagano za slušati, vokabular koji je CoHo koristila bio mi je razumljiv i stvarno je lagano tekla knjiga.

"Fallon se želi preseliti na drugi kraj države, Ben želi postati romanopisac. Iako su se upoznali u pogrešnom trenutku, dan prije Fallonine selidbe u New York, toliko se privlače međusobno da odluče provesti cijeli dan zajedno. 

Tijekom tog prvog susreta dogovore se da će se sljedećih pet godina sastajati istog datuma. Pritom će voditi odvojene živote, ulaziti u nove veze, stjecati nova iskustva i sazrijevati – Fallon u New Yorku, a Ben u Los Angelesu. 

Fallon će za to vrijeme raditi na svojoj karijeri, a Ben napisati roman nadahnut njihovom vezom i Falloninim zanimljivim životom. Dogovor se odvija po planu sve dok jednog dana Fallon ne posumnja u Bena. Nije sigurna govori li joj Ben istinu ili izmišlja savršenu stvarnost kako bi zaplet njegova romana dobio šokantan preokret. No nijedno od njih ne zna odgovor na pitanje može li se njihova veza – i istovremeno Benov roman – smatrati ljubavnom pričom ako protagonisti završe slomljena srca."

Ne znam odakle da krenem s ovom knjigom. Priča je jako napeta i uzbudljiva. Ima dobrih zapleta, još boljih raspleta, ali tema mi je bila mračna. 

Fallon ima ožiljke od požara koji je bio uhvatio kuću njezinog oca. To ju je oštetilo za cijeli život. Ožiljci su joj uzeli snove, uzeli su joj ljepotu, ali ona je nastavila živjeti. 

Teško je uopće razmišljati o tako nečemu. Ona fizički može raditi sve što i svaka druga osoba, ali svejedno ju bole pogledi drugih ljudi, nije joj ugodno u vlastitoj koži. Osim fizičkih ožiljaka, ima i one psihičke, a nekad je još teže nositi se s tim nego s onim vidljivim ožiljcima. 

Teško joj je nositi se s ocem, ali onda upozna Bena. Na jednom ručku s ocem, Ben joj je uskočio pomoći, ona je prihvatila njegovu pomoć te je tako započela njihova priča. 

Ono što je mračno je to što to nije početak njihove priče. Rado bih vam sve ispričala, ali morat ćete pročitati knjigu da saznate kako su se upoznali i sjećaju li se jedno drugoga. Mračna je ta priča i to me jako pogodilo. Teško mi je čitati, u ovom slučaju slušati, o boli likova. 

Dogovorili su se sastajati 5 godina za redom, na isti datum. Za oboje taj datum ima posebnu važnost. 

Zanimljiv mi je taj koncept da se upoznaju kroz 5 godina, da se vide samo jedan dan, ali nije mi baš realan. Razumijem da je ovo ljubavna priča, ali imam jednu svoju teoriju. Kad upoznamo neku osobu, počnemo stvarati svoje mišljenje o toj osobi. Kako upoznajemo tu osobu, naše mišljenje se mijenja i formira se prema onome što smo naučili o toj osobi. Ako smo upoznali nekoga površno i nemamo mogućnost upoznati ga bolje i u potpunosti formirati svoje mišljenje, onda stvaramo neke svoje verzije te osobe. U takvim slučajevima, stvaramo najbolje moguće verzije i polako nam se osoba počinje sviđati, pa dolazi i do zaljubljivanja. 

Da se ovako nešto dogodilo u stvarnom životu, vjerujem da bi moja teorija bila točna. Upoznali bi se površno, zaljubili jedno u drugo, završili u vezi i onda zapravo formirali svoje mišljenje i vjerojatno prekinuli jer bi tek tad upoznali pravu osobu. Čim imamo predugo vremena za fantazirati o nekome i tako raditi svoje mišljenje o toj osobi, može doći do toga da nas svako odstupanje koje osoba napravi uznemiri ili razočara jer to nije nešto što smo očekivali od te osobe. 

Što se tiče ostatka knjige, bila je nekako tipična ljubavna knjiga. Oni su se na prvi pogled zaljubili jedno u drugo, njihova "veza" imala je uspona i padova, usponi su bili predivni, padovi su bili grozni, ali su oni preživjeli sve to i izašli još jači.

Nemam ništa protiv takvih knjiga, obožavam takve tipične ljubiće. Iako mi je to sve bilo nerealno, uživala sam slušati o njihovoj priči, uživala sam u njihovoj ljubavi što su osjećali. Ja jednostavno volim sve te stvari. Mogla bih možda reći da sam romantična osoba, iako to bi trebali potvrditi drugi, ali ono što mi je predobro je biti zaljubljena. To je tako odličan osjećaj. Ti početci, kad sve ide dobro, su toliko preslatki da bih se na sve samo rastopila. 

Zato volim ljubavne knjige jer svaka ljubavna knjiga ima početak, a na početku se likovi zaljubljuju. Zato kad kažem da je neka knjiga tipična ljubavna knjiga, to za mene znači da me osvojila i da ću joj se morat vratiti nekada. Ovu knjigu planiram pročitati nekad i na hrvatskom jeziku jer joj želim dati još jednu priliku, odnosno najmanje još jednu priliku.

Preporučila bih svim ljubiteljima ljubavi i ljubavnih knjiga da pročitaju ovu knjigu. Možda će vas neke stvari iznenaditi, možda vam se neke stvari neće u potpunosti svidjeti, ali ova knjiga ima ono nešto. Ima ono nešto zbog čeka se smješkate, ima ono nešto zbog čega gledate u prazno i razmišljate o likovima iz knjige, jednostavno ima ono nešto što ne smijete propustiti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj