Preskoči na glavni sadržaj

Sve ili ništa, Simona Ahrnstedt

RECENZIJA


Izdavač: Fokus na hit

Ovo nije klasična ljubavna priča. Možda je malo klasična, ali nikako u potpunosti. Imamo 2 glavna lika koja se ne smiju zaljubiti, koja ne smiju biti zajedno jer im posao i okruženje to ne dozvoljava, ali svejedno se polako zaljubljuju jedno u drugo.

"Lexia Vikander radi u maloj marketinškoj agenciji u Stockholmu. Voli svoj posao, ali u posljednje vrijeme sve je više pod dojmom da se, s viškom kila i drukčijom percepcijom života i svijeta, i ne uklapa previše u cijeli taj milje. A sad još, koliko čuje, firmu preuzima novi vlasnik. Svi bruje o otkazima, smanjenju plaća. I što učini jedna single dama kad osjeti da gubi konce? Ode u večernji izlazak, popije pokoji koktel i koketira sa strancem. Dobro, Lexia je možda mrvicu pretjerala. Nikad nije osobito preporučljivo prići nepoznatom muškarcu i poljubiti ga. A kamoli mu se ispovraćati po cipelama. Pogotovo to nije preporučljivo ako postoji i promil šanse da će ti se isti taj muškarac u ponedjeljak ujutro ukazati u uredu…"

Ova je knjiga napisana iz 2 različita pogleda. Možemo pratiti dvije različite strane. Jednu stranu priča Lexia, a drugu Adam. Knjiga započinje pijanom večeri za Lexiu. Prijateljice su je iznevjerile i onda je ona popila dva, tri ili četiri koktela. Kako bi joj noć bila još zanimljivija, upoznaje prezgodnog muškarca i započinje razgovor s njim. Tu večer ona je bila hrabra i nije bila dobra djevojka koja radi sve što se od nje traži. Dala je sebi oduška. Večer je završila katastrofalno za nju, ali ponedjeljak je bio još gori.

Adam je uspješan poduzetnik koji se razumije u financije. Roy je njegov šef koji ima svoje vlastito carstvo, a Adam planira to naslijediti. To je njegov jedini san, jedini cilj u životu. Iz čiste osvete, Roy kupuje neku firmu i Adama postavlja za novog direktora.

Zamislite slučajnosti, to je firma u kojoj radi Lexia. Tako je Adam postao šef Lexii. 

Ova priča mi je bila toliko napeta. U toliko trenutaka su me doveli do tolike napetosti i čekanja. Hoće li ju poljubiti? Hoće li ih netko otkriti?

Jako mi se svidjelo što smo mogli pratiti i Lexine osjećaje i Adamove. Mogli smo pročitati kako se oboje osjećaju i srce bi mi se slamalo jer se obožavaju, ali misle da umišljaju osjećaje druge osobe. Onako držala bih knjigu i vikala na njih, "Ekipa pa vi se volite! Samo ju više poljubi!". Ali nije išlo, moje vikanje im nije baš pomoglo. Sva sreća pa su stranice brzo tekle kroz moje ruke pa sam ju prebrzo pročitala i srce mi se nije slamalo previše dugo.

Adam me oduševio kao direktor, kao šef. Bio je donekle fer i korektan. Nije se mogao suprotstaviti Royu i njegovim zahtjevima pa je tako zaposlio Rebeccu, Royevu kćer i svoju bivšu curu. Isto tako nekad se otresao na Lexii jer je bio ljubomoran zbog njezinih spojeva, iako nije napravila ništa krivo, ali ostatak vremena je bio fer i korektan.

Ako od drugih zahtijevate da od sebe daju sto posto, morate biti spremni dati od sebe dvadeset posto više.

Trudio se za tu firmu, davao je sve od sebe da uspije i da stvarno napreduje. Kad je započelo sve s Lexiom i dalje se trudio da odnosi ostanu dobri među radnicima, nije htio da sve propadne zbog njega i njegovih osjećaja.

Lexia mi je iznimno zanimljiv lik. Samouvjerena i puna samopouzdanja što se tiče posla, ali niskog samopouzdanja što se tiče nje kao žene. Njezin izgled joj je glavni problem i to je nešto što ju je mučilo cijeli život. Imala je "koju kilu više" i nije se osjećala dobro u svome tijelu. Adam joj je pomogao da pronađe samopouzdanje jer ju je on vidio na jedinstven i prekrasan način. On je njezine obline vidio kao nešto predivno i bila mu je savršena.

Lexia nije jedina koja se suočava s tim problemom. Ljudi se svakodnevno oko nas osjećaju manje bitnima, osjećaju se odbačenima jer ne zadovoljavaju društvene norme, norme koje smo mi sami postavili. U ovoj knjizi možemo pročitati kako se te osobe stvarno osjećaju. Koliko im teško pada to što se ne uklapaju, a sve bude još gore kada ih ljudi osuđuju jer ne žive onako kako oni smatraju ispravnima. Bilo mi je teško čitati o tome. Osjećala sam toliku bol jer razumijem da se netko može tako osjećati u stvarnom životu. Možda neka osoba koju znam se bori s tim, a da ja to ne znam i to mi je bilo užasno. 

Možda je svatko od nas pomislio da ne izgleda dobro. Ja se isto nekad osjećam "debelo", ali znam da nisam debela, možda sam se malo udebljala zbog korone i toga što sam samo ležala i jela, ali nisam debela, a ima ljudi koji se stvarno suočavaju s tim. 

Ne znam tko je rekao da je mršavo normalno, ali i to dovodi do nekih problema, kao na primjer anoreksija, a to isto nije dobro. Trebamo se osjećati dobro u svome tijelu i trebamo težiti tome da budemo zdravi. U jednom trenutku, Lexia je rekla da je ona zdrava i da joj njezin izgled ne predstavlja problem za zdravlja i to bismo trebali podržavati.

Ova knjiga je ljubavna knjiga s jakom porukom i škakljivom tematikom. Stvarno nam daje materijala za razmišljanje dok nas polako uvodi u priču i daje nam sočne i napete trenutke između Lexie i Adama. Knjiga mi je stvarno izvrsna i kad sam započela s čitanjem, nisam očekivala da ću toliko uživati.

Ljubavna priča između Adama i Lexi mi je trenutno jedna od boljih ljubavnih priča. Oduševljena sam kako su napredovali i baš mi se svidio kraj knjige. 

Jako mi je drago što mi je ova knjiga došla u ruke. Jako mi je drago što sam ju pročitala jer mislim da mi je trebalo ovako nešto u životu. Knjiga mi je stvarno sjela i uživala sam u svakoj pročitanoj stranici. Svi romantičari i oni koji vole knjige o ovakvim vezama, ovo je knjiga za vas. Stvarno ima potencijala biti vam jedna od boljih ljubavnih priča. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj