Preskoči na glavni sadržaj

Mali kafić u Kopenhagenu, Julie Caplin

RECENZIJA


Izdavač: Koncept

Možda ste uzeli ovu knjigu u ruke jer joj je naslovnica lijepa. Možda ste ju uzeli u ruke jer je trebala biti vaš bijeg iz stvarnosti, a možda ste ju uzeli samo zato što vas je zanimala. Koji god je razlog bio, vjerujem da na kraju niste pogriješili i da ste uživali u svakoj stranici ove knjige gotovo pa jednako.

Ova knjiga nikako nije tipična romantična knjiga. Svakako je romantična, ali ima neke elemente koji su me stvarno iznenadili. 

"Dobro došli u mali kafić u Kopenhagenu gdje sve miriše na cimet, vruća je čokolada glatka poput svile, a romantika čeka iza svakog ugla…

Život u Londonu donio je Kate Sinclair upravo ono što je oduvijek željela: uspjeh, glamur i šarmantnog dečka. I sve je dobro dok joj taj dečko iza leđa ne ukrade posao za kojim je čeznula. Slomljena srca i nesigurna, Kate mora pobjeći i ponovno pronaći smisao života.

Prilika se ukaže kada danski klijent ponudi Kate putovanje u Kopenhagen kako bi otkrila tajnu danske sreće i osmislila kampanju za njegovu novu robnu kuću u Londonu.

Noćne šetnje prekrasnim ulicama danskoga glavnog grada, svijeće i udobni naslonjači pomoći će Kate da otkrije kako se živi „na danski način“. No hoće li joj tajne hygge donijeti ispunjenje za kojim je oduvijek tragala?"

U ovoj knjizi Julie nas upoznaje s Danskom kroz Kate. Nakon fijaska s dečkom na poslu, dobila je odličnu priliku za pokazati se odličnom zaposlenicom te Kate, tako ambiciozna kako je, prihvaća tu priliku. 

Na prvu posao se činio izvedivim, ali već kod prvog novinara, naišla je na problem. Prvi novinar, Benedict, joj se javio jako bahato i bijesno na poziv, ali nije odustala već je pronašla 5 drugih novinara. Uz pomoć šefova (koju nije tražila), Benedict prihvaća posao. Tako je Kate našla svojih 6 novinara za put.

Prije puta, na poslovnoj večeri, upoznala je muškarca svojih snova, Bena. Izgledao je očaravajuće, prolazili su je trnci od njegovog pogleda. Ali nije imala priliku bolje ga upoznati

Na dan putovanja, bijesna lisica (Benedict) kasni, ali nakon što je došao ispostavi se da je to Ben. Naravno da je. Tu započinje njihova "romantična" priča.

Na početku nije bilo romantično. Ben ju je mrzio zbog toga što je ona kriva za njegov dolazak. Kate je bila pod stresom jer su novinari previše trošili i ponašali se kao djeca.  Možete li zamisliti da povedete 6 novinara na poslovni put i oni se gube, previše piju i ponašaju se kao djeca? Ja nisam znala da je to moguće, ali u ovoj knjizi sam to otkrila.

Novinari ipak nisu bili previše loši. Kroz cijelu knjigu vidjeli smo njihove prednosti, mane, mogli smo osjetiti njihov rast. Podijelili su svoje probleme, počeli su se smatrati prijateljima. Kad je Josh došao, Katein bivši dečko, onda su njemu zagorčavali život.

Kod ove knjige me najviše oduševilo to što nije završila čim su se vratili s puta. Očekivala sam da će završiti sretno, odmah nakon puta, ali nije. Svaki događaj nakon toga me iznenadio, svaki zaplet, svaki rasplet, sve mi je bilo neočekivano i uživala sam u tome.

Kod romantičnih ljubavnih knjiga znamo kako će završiti. Znamo koja dva lika će se zaljubiti, ali ovdje sam jako sumnjala. Bilo je trenutaka kad sam razmišljala o tome kako će možda ipak završiti drugačije. Ali nije. Kraj je bio sladak i lijep i predivan. Nekako očekivano. 

Nemojte misliti da je to loše. Volim kad knjige završe sretno. Kad se zaljube dva lika za koje se to očekuje. Nema ništa loše u tome. U takvom kraju je ljepota ljubavnih knjiga i trebamo to cijeniti.

Jedan od likova koji su mi se svidjeli na prvu je Eva. Preslatka draga gospođa koja ima presladak opuštajući kafić. Na početku puta, taj kafić je bio Kateino utočište, kasnije im je postao izvor radosti i sreće. Eva je bila tu kao potpora svakom od likova iz knjige. Tješila ih je, pričala s njima, prepoznavala njihove probleme. Na kraju je skroz promijenila Katein život.

„To je danski način razmišljanja. Dokazano je da su ljudi sretniji kad vide nešto lijepo. Zato je cijela naša nacija toliko usredotočena na dizajn.“

Svidjelo mi se što se dosta pričalo o danskoj kulturi. Treba znati prenijeti taj duh čitateljima. Julie je to odlično napravila. Danci su nam predstavljeni kao sretan narod, a to bi trebalo biti nešto prema čemu svi težimo. Mjesta koja su posjetili naši likovi su detaljno opisana te zbog ove knjige imam želju ići u Kopenhagen jednog dana. Želim okusiti dio sreće koju oni imaju tamo.

Knjiga mi se stvarno svidjela. Počela sam ju čitati na Valentinovo i ona je bila moj bijeg iz stvarnosti. Imala sam mogućnost iskusiti malo sreće ovih zanimljivih lika. Ova knjiga je bila moj kolač na kraju dana. Bila je moje odmorno buđenje, a te stvari imaju stvarno poseban kutak u mojem životu.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj