Preskoči na glavni sadržaj

Kad je bio grešan, Julia Quinn

RECENZIJA


Izdavač: Mozaik

Predugo vremena se nisam družila s Bridgertonovima. Prošlo je baš baš predugo vremena. Ova knjiga mi je već neko vrijeme stajala na polici, pa je bio red da ju uzmem i pročitam. Kao i prethodne, pročitala sam ju u rekordnom roku.

Nisam ju pročitala brzo samo zato da ju dodam na popis pročitanih knjiga, pročitala sam ju brzo jer je bila odlična.

"Sve je bilo toliko jednostavnije… Kad je bio grešan.

U svačijem životu postoji neka prekretnica. Trenutak tako značajan, tako prodoran i veličanstven da čovjek jednostavno zna kako više ništa neće biti isto. Za Michaela Stirlinga, najozloglašenijeg londonskog neženju, taj se trenutak dogodio kada je prvi put ugledao Francescu Bridgerton.

Nakon što je cijeli svoj život proveo naganjajući žene, prepredeno se smješkajući dok su one pokušavale zavesti njega, dopuštajući im da ga uhvate, ali nikada ne dopuštajući svojem srcu istinsku predanost, bio je dovoljan jedan pogled na Francescu Bridgerton da se preko ušiju zaljubi, tako brzo i snažno da je bilo pravo čudo da se uspio održati na nogama. Na njegovu žalost, Francesca će prezime Bridgerton nositi samo još trideset šest sati – prigoda kojom su se upoznali bila je večera u čast njezina skorašnjeg braka s njegovim rođakom.."

U ovoj knjizi družimo se s Francescom. Ona je bila udana za Johna, koji je bio grof. Ali onda je John legao spavat i nije se više probudio. Iskreno se nadam da niste očekivali kako će Francesca varati muža, pa evo, odmah da znate.

Michael je Johnov bratić i ludo je zaljubljen u Francescu te nakon bratićeve smrti, sve njemu ide u nasljedstvo. Ono što nije mogao prisvojiti bila je Francesca. Zbog toga on bježi od nje, prestaje joj biti prijatelj i nada se da će njegovim bijegom biti lakše.

Prevario se. Nije bilo. 

Ova knjiga imala je toliko smiješnih trenutaka, toliko trenutaka gdje sam se stvarno dobro nasmijala, ali isto tako imala je trenutaka gdje sam skoro počela plakat ili sam čak plakala. Knjiga je bila jako emotivna, ali uspjela sam doći do kraja. 

Previše toga mi je ovdje bilo nenadano. Naravno, neke sam stvari očekivala, ali neke druge stvari su mi bile tako neočekivane. Ipak, kraj sam očekivala da će biti takav. Nekako znala sam da će završiti sretno. Kraj je onaj tipičan iz bajke. Živjeli su sretno do kraja života.

Vjerujem da su imali nekih zabavnih trenutaka, posebno Francescinih upadica koje su stvarno bile prezabavne, ali u suštini, živjeli su sretno do kraja života.

Ovo je ona vrsta knjiga koja dođe kao kolač nedjeljom nakon ručka. Lagana je, brzo se čita, a mogla bih reći da ovaj kolač ima i kremu koja je posebno slatka i fina. Stvarno je opuštajuća i daje nam osjećaj sigurnosti u romantičnom smislu, a opet napeta je jer nas Julia u nekim trenucima drži u neizvjesnosti. 

Kao i sve ostale knjige iz serijala Bridgerton, bit će dio mog srca. Samo se nadam da će netflix nastavit nizati sezone i da ću dočekati sezonu s Francescom i Michaelom jer me jako zanima ekranizacija. Svi romantičari, ljubitelji kolača, mladi i stari, imate moju iskrenu preporuku za ovu knjigu. Nadam se da će se vama svidjeti kao i meni, a još se više nadam da će vas oduševiti više nego mene.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj