Preskoči na glavni sadržaj

U tvojim očima, Nicholas Sparks

RECENZIJA


Izdavač: Znanje

U tvojim očima ljubavni je roman poznatog pisca Nicholasa Sparksa. Sparks nam je poznat po knjizi Bilježnica po kojoj je snimljen film. 

Kratki sadržaj

Colin je opasan. Možda ne baš toliko opasan, ali imao je problema u prošlosti. Tukao se, drogirao, često bio u zatvoru, ali ustrajan je u tome da se promijeni. Želja mu je završiti fakultet i postati učitelj u trećem razredu osnovne škole.

Maria je pravnica. Završila je fakultet i zaposlila se u pravnoj firmi. Odlazi svakog dana raditi, ubija se od posla, ali se nadala da će se taj napor isplatiti. Jedan od partnera joj stvara dodatan stres, ali ona ne odustaje. Nakon posla dočeka ju knjiga, a nedjeljom i kasni ručak s obitelji. Ima sve što joj je potrebno za život.

Sve do jedne kišne noći kad joj se probušila guma. Morala ju je sama zamijeniti jer nije mogla pronaći mobitel, a mrak koji je bio vani ni malo nije pomagao. Sve dok se jedan stranac nije zaustavio i preplašio ju do kostiju.

Ali tu njihova priča tek počinje.

Ja sam ugodno iznenađena s ovom knjigom. Nisam baš neki ekspert što se tiče Sparksovih knjiga. Pročitala sam Bilježnicu, Vjenčanje, Poruku u boci i možda još neku knjigu i ove koje sam pročitala su bile genijalne. Stvarno predivne ljubavne priče. 

I tako sam jedan dan naručivala nešto i naručila ovu knjigu samo zato da imam besplatnu poštarinu. Nisam čitala o čemu je knjiga, znala sam samo da ju je napisao Sparks i da će mi se vjerojatno svidjeti. I tako je ta knjiga stajala na mojoj polici od osmog ili devetog mjeseca 2020. To je dugo vremena, ali nisam našla priliku da ju pročitam. I evo, sad sam ju uzela u ruke.

Počnem čitat. Prolog. Odmah na početku ništa mi nije jasno. Spominje se osveta. Gledam naslovnu stranicu knjige. Čudim se. U rukama imam Sparksovu knjigu. Koliko znam on je pisao ljubavne romane. Nastavim čitat i tako se upoznam s Colinom. Razmišljam. Možda se on želi osvetit ali zašto bi se on htio osvetit? Mislim, opasan je. Onda se upoznam s Marijom. Ona se spominjala u prologu i tako nastavim čitati.

Fokusirala sam se samo na ljubav koja se rađala između Colina i Marije. Kroz čitanje skroz sam zaboravila na prolog.

Njihova ljubavna priča je zanimljiva. Vidjelo se kako Colin razmišlja i da se stvarno trudi biti dobar prema Mariji. Nicholas je na jako uzbudljiv način opisao njegovo razmišljanje. Čitatelji bi mogli s vremenom sami povjerovati u to kako je Colin divan. Ali nekako iz iskustva, očekivala sam da će se pokazati u lošem svjetlu. Nekako očekivala sam tipičnu bad boy good girl ljubavnu vezu. Očekivala sam toksičnost. Nekako mislila sam da će se zaljubit, on će s vremenom opet bit onaj stari, ona će ga prihvatit takvog kakav je i tu bi došao sretan kraj. 

Ali nije bilo ni približno tako. Colin je od početka bio divan. Brinuo se za Mariju, dao joj je dovoljno prostora svaki put kad bi pokazala želju za tim, bio je strpljiv. A takvo ponašanje nisam očekivala. Bila sam oduševljena. 

Maria je prikazana kao jaka i neovisna. U nekim trenucima je prikazana kao da joj nije potrebna ničija pomoć, dok je u drugim trenucima kao malo dijete kojem je potreban zagrljaj. I mislim da je to nešto što ju čini izvrsnom. 

Od likova se očekuje da budu crno bijeli. Očekuje se da su dobri likovi stalno prikazani kao dobri, a loši kao loši. I zato su ovi likovi posebni jer nisu prikazani tako. Opisane su nam vrline, ali i mane oba lika. Opisane su nam i njihove slabe točke. I zbog toga smo se mogli povezati s njima. 

Dok sam čitala o počecima njihove zaljubljenosti, osjećala sam se tako sretno. Onako čitam i uhvatim se kako se smješkam i uživam. Volim takve emocije. Volim biti sretna uz knjigu. Svatko od nas je osjetio neku vrstu simpatije, neki su bili dovoljno sretni i da se zaljube. I znate onaj osjećaj kad dobijete poruku od nekoga tko vam se sviđa. Vidite samo obavijest, pa ste prvo presretni, pa malo skačete po sobi, pa gledate ponovno obavijest da budete sigurni da niste vidjeli nešto krivo i tek onda idete odgovoriti. Pa donekle sam se tako osjećala. Bila sam sretna, nisam baš skakala po sobi, ali sam potiho i u sebi navijala za njih dvoje. Navijala sam da će uspjeti.

Ali ova knjiga nije samo o ljubavi. Ima i elemente trilera. I to je nešto što me jako ugodno iznenadilo. Maria je počela dobivati ruže, piće i poruke od tajnog "obožavatelja". Definitivno nije bio obožavatelj, više je htio da pati. I tako se naša dva glavna junaka susreću s prijetnjama i uhođenjem. 

Prije sam čitala trilere. Nisam ih mogla gledat, ali sam ih redovno čitala. Otmice, ubojstva, pa malo kriminalistike, ali s vremenom sam prošla tu fazu i počela s ljubavnima i tu se stvorila moja velika ljubav prema čitanju. A ova knjiga je imala oboje. Bila je ljubavna knjiga s mrvicama trilera. Za mene je bila kao torta sa šlagom na kraju. Imala je sve što je potrebno da ju ne ispuštam iz ruke.

Nisam znala da Sparks piše i takve knjige. Na njegove romane sam gledala kao na ljubavne i mislila sam da su samo to, ljubavni. Ali nisu. I ako uzmete neku njegovu knjigu u ruke, mogao bi vas iznenaditi kao što je mene iznenadio.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj