Preskoči na glavni sadržaj

Vojvoda i ja, Julia Quinn

RECENZIJA


Izdavač: Mozaik

Vojvoda i ja je ljubavni povijesni roman spisateljice Julie Quinn. Dio je serijala o obitelji Bridgerton te je ovo prvi roman. Serija na Netflixu, Bridgerton, nastala je po uzoru na ovu knjigu. 

Kratki sadržaj:

Nakon što je došla na red Daphneina treća sezona, ona je već izgubila nadu u ljubav. Naivno je vjerovala udaji iz ljubavi, ali još nije pronašla idealnog muškarca. Zar je stvarno previše za očekivati da će se udati iz ljubavi? 

Simon Basset novi je vojvoda od Hastingsa te je stari prijatelj njezinog brata. Nakon što se vratio u Englesku, otkrio je da je glavni cilj majki koje žele udati svoje kćeri, ali on nema namjeru oženiti se. I tako dolazi do odličnog plana kojeg predstavlja Daphne...

Ja sam jedna od onih koje vole ljubavne romane. Zbog života u fantaziji da postoji iskrena ljubav te da svatko od nas ima svoju srodnu dušu ovaj me roman oduševio. Iako sam prvo pogledala seriju i serija me oduševila, knjiga mi je ipak bila puno bolja. 

Radnja ove knjige prati Daphne, četvrtu po redu iz obitelji Bridgerton. Ona se nalazi na početku svoje treće sezone i postaje polako nervozna mislima da neće pronaći ljubav svog života te joj braća ni malo ne pomažu u tome. Uspjeli su svakoga otjerati. Sve do njezinog tajnog plana s vojvodom. 

Vojvoda je jedan zanimljiv lik ovog romana. Pametan je, na prvu se čini jako dobar, ali zapravo je bio razvratnik. Tijekom svog školovanja radio je svakakve gluposti. Napijao se, bio s raznim ženama, ali ipak ga sve majke smatraju idealnim potencijalnim mužem.

I kako sam već navela, ovo je ljubavni roman, tako da ima puno ljubavnih scena u ovoj knjizi. Na neki način očekivano je s kim će Daphne završiti na kraju ove priče. Tako se i dogodilo. Daphne je pronašla savršenog muža u vojvodi. Ali tu tek kreću njezini problemi. Ipak nije svaki brak savršen iako je ona očekivala da će biti zbog ljubavi. Ali o njihovim problemima saznajte sami.

„Pisci poput Quinn ponovno su izumili ljubavne romane za postfeminističku generaciju.“ Time magazine

Meni se ovaj roman baš svidio. Uživala sam čitajući. Ovo je jedna od onih knjiga koje uzmeš u ruke i ne ispuštaš dok ne pročitaš i onda samo želiš još. Sva sreća pa ovaj serijal ima 9 dijelova. 

„Očaravajuće i vrlo zarazno!“ Lisa Kleypas

Svidjelo mi se to što je Daphne bila u središtu radnje. Za razliku od serije gdje upoznajemo sve likove odmah, ovdje je prikazan Daphnein pogled na obitelj i na članove obitelji Bridgeron. Svidjelo mi se to što se roman sastojao od Daphneine verzije i Simonove. To što smo imali pogled na njih iz obje perspektive. Opisano je nastajanje osjećaja s obje strane pa smo mogli dobiti potpun pogled na njihovu ljubav.

Također mi se svidjelo što je Simon ispao tako dobar. Na početku ima tu neku uzvišenu i odbojnu energiju jer je vojvoda i jer ima stav da ga se svi trebaju bojati, a zapravo je on taj koji se boji. On je taj koji je imao problema kao dijete. Zbog toga se čini tako ranjiv i svi njegovi postupci imaju smisla. Jako me dojmilo to što je prikazan kao nježan i dobar. 

Ova knjiga ima puno dobrih strana te nisam mogla pronaći ni jednu manu. Ne znam jesam li propustila nešto zbog tolikog oduševljenja koje sam osjetila tijekom čitanja. A moguće je da knjiga nema mana i da je stvarno jedna od boljih koje sam pročitala. Barem što se tiče sadržaja.

 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj