Preskoči na glavni sadržaj

Marina, Carlos Ruiz Zafón

RECENZIJA


Izdavač: Fraktura

Marina je roman španjolskog pisca Carlosa Ruiza Zafóna. Ovaj roman namijenjen je mlađem uzrastu te je u njemu prikazana ljubav i magija na poseban i novi način.

Kratki sadržaj:

"Svi imamo tajnu zaključanu u potkrovlju duše. Ovo je moja." Ovim riječima započinje Óscar Drai svoju pripovijetku. On je povučeni mladić koji pohađa barcelonski katolički internat te u slobodno vrijeme istražuje napuštene vile. Tijekom svog jednog posjeta napuštenoj vili, ukrade sat i tako upozna tajanstvenu djevojku Marinu. Njih dvoje će otkriti priču o nekada najbogatijem čovjeka Barcelone i njegove najveće ljubavi. Ali Marina ima i svoju tajnu...

Kao što je sam pisac rekao da je ovaj roman napisao prvenstveno za mlade, iako mogu ga čitati svi uzrasti, smatram da je roman prikladan najviše za mlade. Prikazana je ljubav mladih glavnih likova s kojima se mogu poistovjetiti najviše mladi. Ali meni osobno ima dosta strašnih trenutaka u knjizi tako da ne bih ovo čitala mlađa.

Kao i prethodne tri knjige od Zafóna koje sam pročitala, ova knjiga je također puna elemenata horora. Od groblja, crne dame, i tajnovitog zimskog vrta pa sve do velikih tajni nekih likova. Svidjelo mi se u knjizi što me opet iznenadilo nadnaravno i kako je pisac pronašao novi način da uvede sve likove u priču.

Svaki od likova ima svoju tajnu koju naši glavni junaci moraju otkriti, iako ovog puta i oni imaju svoje tajne koje utječu na njihove živote. Jako mi je zanimljivo kako su opet pričom i upoznavanjem s novim likovima otkrili sve te tajne. Bilo je zabavno za otkriti koji likovi su na strani dobra, a koji na strani lošega. Vidljiv je utjecaj svakog spomenutog lika te je vidljivo kako su likovi povezani. Zafón je pokazao na veličanstven način kako svaka osoba u našem životu može imati dobar i loš utjecaj na nas i na naš život.

Rastužila me smrt nekih likova, ali nakon Trilogije magle, očekivala sam da će neki likovi izgubiti ovu borbu i završiti tragično. Drago mi je što su neki od njihovih života bili za spas mladih nada i kako su dali svoj život za otkrivanje istine.

Ali najviše od svega rastužila me Marinina tajna. Kako ju ona nije podijelila s nama sve do samog kraja, tako ju neću ni ja podijeliti. Iako sam očekivala neku tragediju, nisam očekivala takav kraj.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj