Preskoči na glavni sadržaj

Kao zvijezda u noći, Kristin Hannah

RECENZIJA


Izdavač : Znanje

Kao zvijezda u noći je obiteljski roman američke spisateljice Kristin Hannah. Nastavak je romana Ulica krijesnica te su u njemu opisani osjećaji likova nakon tragičnog kraja prvog dijela.

Kratki sadržaj:

Tully Hart je naizgled uspješna i snažna žena koju vode veliki snovi i muče sjećanja na bolnu prošlost. Ide joj savršeno sve do jednog tragičnog trenutka, gubitka najbolje prijateljice. Nakon toga Tully pada u depresiju te pokušava održati obećanje koje je dala Kate - da će uvijek biti pri ruci Kateinoj obitelji? Ali što ona zna o majčinstvu i obitelji? 

Ovaj nastavak knjige mi se definitivno više svidio već prvi dio. Tully je prikazana na pravi način i prikazano je koliko joj nedostaje najbolja prijateljica. Zbog smrti najbolje prijateljice počinje ići psihijatrici te pokušava riješiti svoju tugu alkoholom i drogom. Svidjelo mi se to što je napokon prikazano koliko je Kate bila bitna Tully i kako je Tully trudila se biti što bolja prijateljica Kate. 

Žao mi je zbog svega što je Kateina obitelj prošla. Žao mi je zbog toga što Johnny nije bio bolja potpora svojoj djeci, najviše od svega mi je žao zbog Marahinih osjećaja. Znam koliko teške mogu biti svađe u tinejdžerskim godinama s roditelja, posebno s majkom. Znam koliko me moja majka voli, ali u tim godinama imala sam osjećaj kao da su svi protiv mene, pa tako i moja majka. Ali to nije bila istina te nažalost Marah to nije shvatila na vrijeme.

Kao i sve Kristinine knjige do sad i ova je izazvala puno osjećaja tijekom čitanja. Trudila sam se da ne plačem na svakoj stranici koju pročitam i bilo je jako teško. Posebno je bilo teško sve ono što je Tully doživljavala. Cijeli razgovor s Kate koji je imala, svaki razgovor s Marah koji ne bi uspio pokazati joj koliko je voljena, svaki razgovor s Johnnyjem koji bi ju još više maknuo od te obitelji. Dosta je bilo teško pročitati Dorothynu priču. Ta žena je prošla toliko toga, ali na kraju je ipak došla biti majka Tully, vratila se kad joj je najviše trebala.

„Emocionalno kompleksan, dirljiv roman o ljubavi, majčinstvu, gubitku i novim počecima koji nas podsjeća da je ljubav najmoćnija životna sila.“ Publishers Weekly

Ova knjiga mi se stvarno svidjela. Bila je tužna, emotivna ali imala je i sretnih trenutaka. Bio je to pravi koktel emocija. Svaka rečenica me na drugačiji način pogodila. Drago mi je što je u ovoj knjizi Kristin dodatno produbila neke likove. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj