Preskoči na glavni sadržaj

Čuvarica priča, Sally Page

 Recenzija 


Izdavač: Stilus 

Ova knjiga je jednostavno genijalna. Toliko priča raznih ljudi ispričane su u jednoj knjizi koja nas može ostaviti bez daha. 

Uzela sam ju u ruke i jednostavno sam morala pročitati što prije kako bih saznala te sve priče. 

"Janice se ne sjeća što ju je potaknulo da počne sakupljati svoju zbirku životnih priča. Možda pogled na isječke života iz autobusa kojim se vozila na posao? Ili neki djelić razgovora koji je načula čisteći umivaonik? Još davno (dok bi brisala prašinu u dnevnom boravku ili odleđivala hladnjak u tuđim kućama) primijetila je da joj ljudi pričaju svoje priče.

One su često neočekivane; katkad su zabavne i privlačne. Nekad su natopljene kajanjem, nekad slave život. Janice misli da joj ljudi možda pripovijedaju svoje priče jer ona u njih vjeruje.

Kad počne čistiti za gospođu B. – osebujnu gospođu u svojim devedesetima – upoznaje nekoga koga zanima njezina priča. No Janice postavlja vrlo jasnu granicu: ona je čuvarica priča i nema vlastitu, barem ne onu koju je spremna podijeliti s drugima. Ali gospođa B. pametna je žena, svjesna da Janice nešto krije. Naposljetku, nemamo li svi neku priču?"

Bilo mi je jako žao Janice. Imala je težak život. Sama je financirala cijelu svoju obitelj, radila je težak posao zbog kojeg su je neki ljudi omaložavali, nije imala dobar odnos sa sinom, ali ono što me razveselilo je to što je dobila svoj sretan kraj. Prošla je kroz patnju i bol dok je došla do toga, ali zaslužila je sreću. 

Sakupila je dosta lijepih, tužnih, emotivnih priča. Ona je jednostavno jedna od onih osoba koja ulijeva povjerenje ljudima. Samo kad ju vidite, znate da joj možete vjerovati i tako lagano ćete joj reći cijelu svoju životu priču. 

Teško je biti takva osoba. Netko nekad jednostavno ne izgleda kao da mu se može vjerovati i to nas koči u iskrenosti s tom osobom. Htjela bih biti tip osobe kojoj svi mogu vjerovati. Nekad imam dojam da jesam. Toliko toga su mi ljudi rekli, zbog nekih stvari sam bila sretna s njima, a zbog nekih sam plakala s njima. 

Nisam se složila s Janice oko jedne stvari. Mislim da ljudi imaju više različitih priča i da ih je svaka ta priča napravila baš takvim osobama kakve jesu. Neke priče su sretne, neke tužne, u nekima smo mi žrtve, a u nekima smo zlikovci i sve je to u redu. Na kraju dana je bitno samo da težimo boljemu i da se nastojimo popraviti. 

Ja imam dosta različitih priča i nitko me ne bi opisao na isti način. U nečijim očima sam napravila nešto grozno, dok me neki obožavaju i svaka od tih priča je moja priča. 

Knjiga mi se općenito baš svidjela. Bila je jako emotivna, a volim plakati uz knjige. Nisam plakala uz svaku stranicu, ali neke rečenice, neke situacije, neke priče baš su me rasplakale. Teško je ponekad slušati tuđe priče znajući da im nikako ne možete pomoći. 

Svidjelo mi se kako je Janice rasla kao osoba i kako je na kraju uspjela ispričati svoju priču. Toliko je priča slušala, ali došlo je vrijeme da netko posluša nju. 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ti me ne razumiješ, dr. Tara Porter

 Recenzija  Izdavač: Stilus  Ovo je jedan ženski vodič. Znam, mi žene smo često privilegirane kad se tiče knjiga. Dobili smo i knjigu Žene koje  previše osjećaju, ali teško da ćete naći knjigu Muškarci koji previše osjećaju. Zato smo mi djevojke u puno boljoj poziciji i nas je puno lakše za razumjeti jer dajemo svima priliku da pročitaju o tome. “ Nikada prije djevojke i mlade žene nisu imale toliko slobode i izbora kao danas. Ali nikada prije nisu bile ni suočene s toliko zahtjeva i očekivanja – bilo da si ih nameću one same ili da to čini njihova okolina. Neke stvari za djevojke i mlade žene kreću se u dobrom smjeru, ali neke druge krenule su po zlu. Problemi s mentalnim zdravljem među tinejdžericama i mladim ženama u strašnoj su uzlaznoj putanji: samoozljeđivanje među djevojkama u dobi od 16 do 24 godine skočilo je sa 6 posto u 2000. godini na današnjih oko 20 posto. Na koji se način današnje tinejdžerice i djevojke mogu nositi s ovim životnim razdobljem? Postoji li uopće jednoznača

Taoci, Clare Mackintosh

 Recenzija  Izdavač: Mozaik  Nekad smo tako sigurni u svoje postupke. Uvjereni smo kako mi ne bismo nešto napravili, uvjereni smo kako je netko postupio krivo, a onda se mi nađemo u takvoj situaciji i postupimo baš onako kako smo rekli da nećemo.  "Mina se pokušava usredotočiti na svoj posao domaćice leta na prvom izravnom letu od Londona do Sydneyja. No, poteškoće s kojima se susreće pri podizanju svoje petogodišnje kćeri i pukotine koje se počinju nazirati u njezinu braku dodatno joj otežavaju zadatak. Ali tek što se zrakoplov vine u zrak, Mina dobiva jezivu poruku od anonimnog putnika koji neće dopustiti da stignu na svoje odredište u jednom komadu. Upute koje slijede spasit će život tvojoj kćeri. Tko god napisao poruku predobro zna za što je spremna žrtvovati cijeli svijet i kako je natjerati na suradnju. Kad započnu ubojstva putnika, Mina mora odlučiti koga spasiti. Stotine putnika ili živote svoje kćeri i muža zatočenih u vlastitu domu? Dvadeset je sati do Sydneyja. Štošta s

Znam tajnu, Tess Gerritsen

Recenzija  Izdavač: Mozaik  Ovo nije neki klasični triler gdje ćete odmah shvatiti tko je ubojica. Ni po čemu nije običan. Ovo je triler kakav još niste čitali, ali ga ne smijete propustiti.  "S ovakvim se mjestom zločina detektivka Jane Rizzoli i forenzička patologinja Maura Isles još nisu susrele. Producentica nezavisnih filmova strave pronađena je na krevetu u gotovo spokojnu položaju. Čovjek bi pomislio da je tek usnula… da nije očnih jabučica u njezinoj šaci. Sljedeće je ubojstvo počinjeno na jednako groteskan način. Mlad muškarac pronađen je s trima strijelama precizno zabodenim u srce. Poveznice između slučajeva upućuju Jane i Mauru na serijskog ubojicu čija su fiksacija brutalno ubijeni sveci. Njegova sljedeća i posljednja žrtva mlada je žena koja zna što joj se sprema. Ona je jedina koja može pomoći Jane i Mauri uhvatiti zločinca. Ako ikad odluči otkriti tajnu koju jedino ona i ubojica znaju…" Moram vam reći da je ova knjiga 12. dio nekog serijala. Dobro, ne bilo koj